BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
[e28] M535i (535i, etc.)
Moderator: Moderator Team
[e28] M535i (535i, etc.)
Hallo,
Ik ben opzoek naar een E28 M535i. Het hoeft niet een originele M535i zijn, mag bijv. ook een 525i zijn met M pakket/uitgevoerd en 35i motor. Heb wel een aantal eisen en voorwaarden, maar daar valt altijd over te handelen. Eerst maar eens zien wat er voorbij komt.
Roman,
Ik ben opzoek naar een E28 M535i. Het hoeft niet een originele M535i zijn, mag bijv. ook een 525i zijn met M pakket/uitgevoerd en 35i motor. Heb wel een aantal eisen en voorwaarden, maar daar valt altijd over te handelen. Eerst maar eens zien wat er voorbij komt.
Roman,
Re: [e28] M535i (535i, etc.)
Roman,
Wat is je budget ? Of wat denk je uit te willen geven ?
Gr.
Wat is je budget ? Of wat denk je uit te willen geven ?
Gr.
Roman wrote:Hallo,
Roman,
Ik heb een 535i van '85. Wat is je budget?
groetjes, Bart
groetjes, Bart
Lijkt me een zinnig iets om in Duitsland te gaan zoeken. Daar zijn ze tenminste daadwerkelijk geleverd, hier in nederland niet tot nauwelijks. Al ben je ook daar niet de enige die naar een M535i op zoek zal zijn...
Kijk eens op Mobile, ebay en dergelijke: voor een E28 betaal je bijna tot helemaal geen BPM meer bij invoer. Keuring en kenteken kosten je dan nog zo'n 300-400 euro, dus dat valt erg mee.
Kijk eens op Mobile, ebay en dergelijke: voor een E28 betaal je bijna tot helemaal geen BPM meer bij invoer. Keuring en kenteken kosten je dan nog zo'n 300-400 euro, dus dat valt erg mee.
Hallo Roman,
Ben je nog steeds op zoek?
Ik heb mijn 535i te koop staan...
Staat in de te koop sectie... Of op www.jodel.com/bmw
Laat maar even weten....
Groet,
Hans
Ben je nog steeds op zoek?
Ik heb mijn 535i te koop staan...
Staat in de te koop sectie... Of op www.jodel.com/bmw
Laat maar even weten....
Groet,
Hans
Bedankt voor de reacties.
En @ HansE46, helaas is jou auto wat boven mijn budget en ben ik toch ook stiekem opzoek naar een wat minder nette e28 (m)535i.
En @ HansE46, helaas is jou auto wat boven mijn budget en ben ik toch ook stiekem opzoek naar een wat minder nette e28 (m)535i.
Hoi Roman,
Prijs valt over te praten... mail me anders even op hans-at-jodel.com.
Roman - naam komt niet veel voor. Je komt oorsronkelijk niet uit Bergen toevallig he? Buerweg...
Gr
Hans
Roman - naam komt niet veel voor. Je komt oorsronkelijk niet uit Bergen toevallig he? Buerweg...
Gr
Hans
Hans, prachtige auto, m'n complimenten.
groetjes, Bart
groetjes, Bart
Naam komt inderdaad niet veel voor, kom helaas niet oorspronkelijk uit Bergen. Ik zal je even een PM sturen.HansE46 wrote:Hoi Roman,
Gr
Hans