BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
	- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ook maar even voorstellen
Moderator: Moderator Team
- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
ook maar even voorstellen
Hallo mensen!! 
Ik ben dus Hedwych, 19 jaar, Woon vlakbij Makkum in Friesland
Ik werk momenteel als Superjachtspuiter, heb 2 jaar als autospuiter gewerkt.
Ik heb zelf een peugeot 206CC voor mijn normale vervoer en een bmw e30 320 In het hok staan die nog helemaal veranderd moet worden.
Alleen dat is een lange termijn project, hij is nu helemaal gestript en moet weer opgebouwd worden en dan gespoten
Zal m wel even bij projecten zetten
[ external image ]
[ external image ]

Ik ben dus Hedwych, 19 jaar, Woon vlakbij Makkum in Friesland
Ik werk momenteel als Superjachtspuiter, heb 2 jaar als autospuiter gewerkt.
Ik heb zelf een peugeot 206CC voor mijn normale vervoer en een bmw e30 320 In het hok staan die nog helemaal veranderd moet worden.
Alleen dat is een lange termijn project, hij is nu helemaal gestript en moet weer opgebouwd worden en dan gespoten
Zal m wel even bij projecten zetten
[ external image ]
[ external image ]
ik heb heel veel verstand van auto's, ik kan aan de koplampen zien welke kant ze opgaan

- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
haha ga je naar automaxx summer edition??-René- wrote:Welkom, wanneer kunnen we een datum prikken dat je even bij mijn auto komt poseren?
wel leuk dat vrouwen zich ook zo kunnen intresseren in auto's en alles wat erbij komt kijken. Succes verder met je E30 projectje en veel zomers rijplezier in je 206cc
ik heb heel veel verstand van auto's, ik kan aan de koplampen zien welke kant ze opgaan

waar, wanneer, hoelaat?Barbies Most Wanted-BMW wrote:haha ga je naar automaxx summer edition??-René- wrote:Welkom, wanneer kunnen we een datum prikken dat je even bij mijn auto komt poseren?
wel leuk dat vrouwen zich ook zo kunnen intresseren in auto's en alles wat erbij komt kijken. Succes verder met je E30 projectje en veel zomers rijplezier in je 206cc
Van deze admin ook welkom
Enneh gewaagd om meteen zulke foto's te plaatsen
Wel leuk om te zien dat de Posedame zich ook intresseerd in meer dan alleen de foto maar ook de techniek
En moet ook zeggen je ziet steeds minder vrouwen in de techniek 

Automaxx summer moet ik missen helaas
Poseren bij mijn standaard wagentje is niet intressant
Enneh gaat mijn vrouw ook niet goed vinden 

Mike
-
Edit
Kort haar staad beter meer volwassen (als ik zo vrij mag zijn )
 meer volwassen (als ik zo vrij mag zijn )

Enneh gewaagd om meteen zulke foto's te plaatsen
Wel leuk om te zien dat de Posedame zich ook intresseerd in meer dan alleen de foto maar ook de techniek
En moet ook zeggen je ziet steeds minder vrouwen in de techniek

Automaxx summer moet ik missen helaas
Poseren bij mijn standaard wagentje is niet intressant

Enneh gaat mijn vrouw ook niet goed vinden

Mike
-
Edit
Kort haar staad beter
 meer volwassen (als ik zo vrij mag zijn )
 meer volwassen (als ik zo vrij mag zijn )There's no place like the carseat...!!!

Welkom!
Kort haar staat heel veel meiden leuk, maar Hedwych is er niet 1 van vind ik. In ieder geval in dit kapsel niet. Maarja, het is ook moeilijk concurreren met die Charger-foto natuurlijk 8)
En tja... ik ben altijd eerlijk, of je het nou leuk vindt of niet
Blijft leuk om te zien dat er ook vrouwen bestaan met serieuze interesse in auto's, maar daar kende ik er al meer van dus voor mij geen nieuws. Op elk autoforum hangen er wel een paar rond. Over aandacht hebben ze geen van allen te klagen

Ik wilde eigenlijk niks daarover zeggen (wie zijn wij om ons daarmee te bemoeien...), maar kan het nu toch niet laten...: "een stuk ouder" vind ik een betere omschrijving, en of dat nog een compliment is... ik denk op deze leeftijd niet meer.dB-Mike wrote:Kort haar staad betermeer volwassen (als ik zo vrij mag zijn )
Kort haar staat heel veel meiden leuk, maar Hedwych is er niet 1 van vind ik. In ieder geval in dit kapsel niet. Maarja, het is ook moeilijk concurreren met die Charger-foto natuurlijk 8)
En tja... ik ben altijd eerlijk, of je het nou leuk vindt of niet

Blijft leuk om te zien dat er ook vrouwen bestaan met serieuze interesse in auto's, maar daar kende ik er al meer van dus voor mij geen nieuws. Op elk autoforum hangen er wel een paar rond. Over aandacht hebben ze geen van allen te klagen

E39 540i6 Touring arktissilber