BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
	- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ook maar even voorstellen
Moderator: Moderator Team
- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
ook maar even voorstellen
Hallo mensen!! 
Ik ben dus Hedwych, 19 jaar, Woon vlakbij Makkum in Friesland
Ik werk momenteel als Superjachtspuiter, heb 2 jaar als autospuiter gewerkt.
Ik heb zelf een peugeot 206CC voor mijn normale vervoer en een bmw e30 320 In het hok staan die nog helemaal veranderd moet worden.
Alleen dat is een lange termijn project, hij is nu helemaal gestript en moet weer opgebouwd worden en dan gespoten
Zal m wel even bij projecten zetten
[ external image ]
[ external image ]

Ik ben dus Hedwych, 19 jaar, Woon vlakbij Makkum in Friesland
Ik werk momenteel als Superjachtspuiter, heb 2 jaar als autospuiter gewerkt.
Ik heb zelf een peugeot 206CC voor mijn normale vervoer en een bmw e30 320 In het hok staan die nog helemaal veranderd moet worden.
Alleen dat is een lange termijn project, hij is nu helemaal gestript en moet weer opgebouwd worden en dan gespoten
Zal m wel even bij projecten zetten
[ external image ]
[ external image ]
ik heb heel veel verstand van auto's, ik kan aan de koplampen zien welke kant ze opgaan

- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
- 
				Barbies Most Wanted-BMW

- Neutraal
haha ga je naar automaxx summer edition??-René- wrote:Welkom, wanneer kunnen we een datum prikken dat je even bij mijn auto komt poseren?