BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW eXperience 2008

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topic Author
webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

BMW eXperience 2008

Post by webmaster »

Last edited by webmaster on 27 Jul 2008 17:55, edited 1 time in total.

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

Nice fotos maurice,

Was idd een gezellige dag:)
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie

psychotronik
1e Versnelling

Post by psychotronik »

Foto's BMW experience online :D

265 foto's.

Enjoy

Klik hier

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

Nice fotos,

Alleen mischien een tip [ mensen stellen het erg op prijs als je de kenteken platen weghaalt ;) ]

Ik dacht even dat je ons niet had geforotgrafeert, maar gelukkig toen we eruit reden :)

Mooie fotos verder! :wink:
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie

psychotronik
1e Versnelling

Post by psychotronik »

BmwFreakieNL wrote:Nice fotos,

Alleen mischien een tip [ mensen stellen het erg op prijs als je de kenteken platen weghaalt ;) ]

Ik dacht even dat je ons niet had geforotgrafeert, maar gelukkig toen we eruit reden :)

Mooie fotos verder! :wink:

Was te warm om fatsoenlijke foto's te trekken :lol: . De zin was niet echt aanwezig met de hitte :P .

Degene die hun nummerplaat weg willen moeten maar PMen en dan verwijder ik hun auto uit die lijst. . Maar als men deze niet wil laten zien dan moeten ze die verbergen. Want ik kan ze als ik ervoorbij loop ook onthouden en zien. En wat nut heeft het? Om te zien of het een 320 i is of iets anders? Boeiend :)

Ik heb zoveel getrokken dat ik ze moeilijk alle 265 kan bewerken. Zottewerk ja :wink:

denniswpels
1e Versnelling

Post by denniswpels »

Was weer een mooie dag en heb weer genoeg mooie BMW's gezien. Wat ik alleen wel een aanfluiting vond was de actie op de baan. Ben hier 2x eerder geweest in het verleden en toen was er veel, heel veel meer actie op de baan en dat vond ik wel jammer. Ook het aantal standjes mag de volgende keer wel wat meer. Maargoed, al met al een leuke dag gehad en zelfs mijn bimmer ben ik een aantal keren tegengekomen tussen de foto's :D
E46 318i Touring

Tinus
Neutraal

Post by Tinus »

[ external image ]

En hier rij ik dan, als pasagier helaas :wink:

Was echt veels te heet daar, geen zuchtje wind en ik had ook wel wat meer verwacht van die demo's...

Wel mooi om een keer meegemaakt te hebben, blij dat we cabrio terug konden rijden over de dijk naar NH 8)

eshy

Post by eshy »

Mooi kleurtje op de cabrio... En vast ook een heel mooi kleurtje op heel wat halsen, armen, benen en ruggen :wink:

Webmaster, die ontzettend lelijke bumper, die absoluut 0,0 aansluit op die mooie lijnen van de E36, is toch niet jouw werk he?

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Eshy welke bedoel je?

Deze: [ external image ]

Deze heeft de webmaster inderdaad zelf gepimped. :D

Tinus
Neutraal

Post by Tinus »

eshy wrote:Mooi kleurtje op de cabrio... En vast ook een heel mooi kleurtje op heel wat halsen, armen, benen en ruggen :wink:

Webmaster, die ontzettend lelijke bumper, die absoluut 0,0 aansluit op die mooie lijnen van de E36, is toch niet jouw werk he?
Me voorhoofd is redelijk verband ja, haha, toen we soches wegreden was t nog bewolkt hahaha. Maar goed ik heb het er wel voor over :wink:

Apae01
1e Versnelling

Post by Apae01 »

Mooie dag, mooie auto's, en voldoende stuks aanwezig om de (in mijn ogen) minder mooie over te kunnen slaan ;)

De demo's op het circuit waren maar een paar, ik heb begrepen dat dat met veiligheid en geluid te maken had. En voor diegenen die zelf hadden willen rijden: dat kon, mits...je een helm bij je had! En dat had wat mij betreft wel even in de uitnodiging mogen staan...

Veel rondgelopen, met een aantal mensen gepraat (ik kende nog niemand in de BMW-wereld eigenlijk) maar helaas niet bewust mensen hier van het forum gesproken. Wel natuurlijk wat foto's van de uiterst witte 3-serie van webmaster geschoten (even geduld, filmpje, moet eerst ontwikkeld worden).

Tinus
Neutraal

Post by Tinus »

Apae01 wrote: (even geduld, filmpje, moet eerst ontwikkeld worden).
Een watte? :wink:

Ja ik heb eigenlijk ook niemand gesproken van dit forum, ook aangezien ik hier net pas zit natuurlijk :P De bmw van webmaster wel even op de gevoelige (sd-)plaat vastgelegd natuurlijk, foto's komen morgen 8)

Apae01
1e Versnelling

Post by Apae01 »

Tja, ik weet het, ouderwets...(hoewel: met een digitaal toestel maak je geen dia's...). Maar ik ben te gehecht aan mijn nikon spiegelreflex, en een fatsoenlijke vervanger kost meer dan de gemiddelde E34...dus nog maar even sparen dan.

Topic Author
webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Post by webmaster »

eshy wrote: Webmaster, die ontzettend lelijke bumper, die absoluut 0,0 aansluit op die mooie lijnen van de E36, is toch niet jouw werk he?
Inderdaad ja, de bumper zat bij de set :S

Achteraf had ik ook liever een andere erop gezet, maar toen was de nieuwe E92 al in het vizier, dus toen zo gelaten.

Ik zag dat dezelfde bodykit op de cabrio zat van Tinus zijn maat.
die voorkant bestaat uit meerdere delen, bij mij was het in 1 stuk :S

Misschien had ik het eerste model ofzo.

Voor de andere forummers, die wel mijn auto en mij niet gezien hebben ( of niet aangesproken) ... jammer, had wel even persoonlijk kennis willen maken :)

eshy

Post by eshy »

Onvergeeflijk :wink:

Nee, want ik rijdt nu een weekje in een 'gepimpte' Golf 3 rond van mijn broer... Zit tenminste een uitlaat onder dus hoor ik in ieder geval iets grommen... Hij mist alleen een Linker Buitenspiegel :?:

[ external image ]
Link

Overigens zijn de skirts al wel in kleur...
Locked

Return to “Archief”