BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Even voorstellen: Ray
Moderator: Moderator Team
Even voorstellen: Ray
Goedenavond,
zoals het hoort bij je eerste post stel ik me bij deze even voor.
Ik ben Ray, 28 jaar en momenteel in het bezit van een witte E34 520i uit 1989. Helemaal de kleur van 2008, voor weinig op de kop kunnen tikken maar wel met een beetje werk.
Ben 2 jaar geleden ook nog in het bezit geweest van een zwarte E34 525iA uit 1990.
Ben hier gekomen via google en zag een topic waar ik naar zocht, dus ik hoop hier nog het eea te leren en op jullie advies te kunnen rekenen.
De automaat:
[ external image ]
[ external image ]
en hier de witte naast de zwarte 520 van m'n broer die gisteren naar de sloop is gegaan....
[ external image ]
zoals het hoort bij je eerste post stel ik me bij deze even voor.
Ik ben Ray, 28 jaar en momenteel in het bezit van een witte E34 520i uit 1989. Helemaal de kleur van 2008, voor weinig op de kop kunnen tikken maar wel met een beetje werk.
Ben 2 jaar geleden ook nog in het bezit geweest van een zwarte E34 525iA uit 1990.
Ben hier gekomen via google en zag een topic waar ik naar zocht, dus ik hoop hier nog het eea te leren en op jullie advies te kunnen rekenen.
De automaat:
[ external image ]
[ external image ]
en hier de witte naast de zwarte 520 van m'n broer die gisteren naar de sloop is gegaan....
[ external image ]
Freude am Fahren
-
eshy
graag, maar gaat niet gebeuren. ga aan deze witte zo weinig mogelijk kosten maken. wil m goed rijdend hebben en dan gaat ie weer weg of ik blijf er zelf nog een paar maanden in rijden. begin volgend jaar is het de bedoeling om een echte BMW te kopen. (lees vanaf 2002 en ws een touring, 330d?)MikeE36T wrote:Welkom!
Kw set en Schnizzle's HEEL gauw onder die witte pleuren! 8)
Freude am Fahren
ik vind die velgen van je witte ernstig bruut!!!!
Style 5 multi delig!!!!
Die zouden op me e36 werkelijk fantastisch staan (met wat aanpassingen)
Overigens een leuke 5 serie!!
Me ma had ook ooit eens zo'n 5 serie maar dan mett.groene 525iA met TCW 19" alpina lookalikes totdat de automaat problemen ging opleveren!
Helaas intresseerde me die auto toendertijd niks.
Maar ik had graag gewild dat me ma die auto nog had gehad
Style 5 multi delig!!!!
Die zouden op me e36 werkelijk fantastisch staan (met wat aanpassingen)
Overigens een leuke 5 serie!!
Me ma had ook ooit eens zo'n 5 serie maar dan mett.groene 525iA met TCW 19" alpina lookalikes totdat de automaat problemen ging opleveren!
Helaas intresseerde me die auto toendertijd niks.
Maar ik had graag gewild dat me ma die auto nog had gehad
jij bedoelt deze: (krijg de link niet voor mekaar van de grote foto van deze website: http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=230)
[ external image ]
je zou best eens gelijk kunnen hebben, maar bij mij zitten er BBS doppen op. zal er wel eens een wiel afhalen om te zien wat er aan de binnenkant staat.
[ external image ]
je zou best eens gelijk kunnen hebben, maar bij mij zitten er BBS doppen op. zal er wel eens een wiel afhalen om te zien wat er aan de binnenkant staat.
Freude am Fahren