BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 3 Serie 1997

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
DoubleEagle
Neutraal

BMW 3 Serie 1997

Post by DoubleEagle »

Goedendag
Ik heb net geregistreerd en wou graag jullie mening over een auto(want jullie hebben verstand over BMW :P, neem ik aan).
Ik ben zelf een student en ben van plan om zo'n soort auto te aanschaffen:
http://www.marktnet.nl/BMW-3-Serie-3ER- ... 943785.htm

Wat vinden jullie van dit auto?
Alvast bedankt :D

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Ziet er netjes uit, maar wij kunnen natuurlijk aan de foto niet zien in welke staat de auto zich motorisch en technisch bevindt. Is wel nog een leuke onverprutste auto.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Leuke prijs leuke auto nette kleur alleen toch vrij veel gelopen maar vandaar denk ik de hele leuke prijs.
De auto opzich kan het aan alleen begint bij die km,stand nogal vaak het gezeik met kogels en wielophangingen dus die goed checkken :wink:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Enrico
2e Versnelling

Post by Enrico »

Zie het sticky topic "Waar op letten aanschaf". Daar kan je aardig wat info uithalen. :)

Ziet er aan de buitenkant in ieder geval netjes uit. Met deze km-stand is er misschien wel 2500 van te maken.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Welkom bijna-aankomend-BMW-rijder.
Nette originele wagen zo op het oog, zou je je op zich geen buil aan vallen. Ik lees alleen dat je student bent, nou kan ik niet in je portomonee kijken, maar als zich wat reparaties aan gaan dienen, meestal allemaal tegelijk, word het al gauw wat minder prettig. (ook als je geen student bent trouwens :wink: )
Goed de zwakke punten zoals beschreven checken inderdaad, en proberen er nog wat vanaf te lullen.
We horen het hier wel als je hem hebt genomen.....
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Post Reply

Return to “Algemeen”