Wat is de grootste maat Alpina's die je kunt verkrijgen voor een 4-6 cm verlaagde E21.
En waar kan je ze verkrijgen?
Thanksss
Don
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
alpina's
Moderator: Moderator Team
Re: alpina's
http://www.interstate.nl Tenminste, als je bereid bent de nieuwprijs te betalen...Doppie wrote:En waar kan je ze verkrijgen?
Geen idee wat de grootst mogelijke maat is, maar origineel is de E21 door Alpina op 16 en 17 inch gezet. Ik denk niet, dat ik groter dan dat ook mooier zou vidnen, maar ja, dat is afhankelijk van je smaak...
/*EDIT: zelf even gekeken, en in de originele lijst voor de E21 staat bij Interstate zelfs uitsluitend 13 en 15 inch...*/
hej, ik heb 18 inch onder mijn e28 liggen, lijkt denk ik zelf vrij veel op een e21?!?!. Heb er nog niet mee gereden aangezien ik hem nog aan het restaureren ben.
Groeten,
Meindert Bunt
Groeten,
Meindert Bunt
E28 zegt weinig over E21. Tussen 3-serie en 5-serie zitten natuurlijk maatverschillen, dus 18 inch zal niet op de E21 passen denk ik.
Overigens: afgelopen week een (gedeeltelijk gedemonteerde) E28 met 18 inch eronder gezien, en dat past...net! Er was voor nog zeker een halve centimeter speling tussen de band en de onderste veerschotel, en dat was het dus wel. Absoluut de maximale maat die mogelijk is zonder aanlopen, helaas heb ik niet op de bandenmaat zelf gelet.
Overigens: afgelopen week een (gedeeltelijk gedemonteerde) E28 met 18 inch eronder gezien, en dat past...net! Er was voor nog zeker een halve centimeter speling tussen de band en de onderste veerschotel, en dat was het dus wel. Absoluut de maximale maat die mogelijk is zonder aanlopen, helaas heb ik niet op de bandenmaat zelf gelet.