[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
mijn nieuwe lampies, ongeloofelijk wat een verschil..
Moderator: Moderator Team
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
mijn nieuwe lampies, ongeloofelijk wat een verschil..
Het begint nu donker te worden dus heb ik maar 1 koplamp kunnen monteren op de auto. Maar toch ff een foto gemaakt, het verschil is nu goed te zien...
[ external image ]
[ external image ]
-
Touring_M
Even over lampen gesproken, heb laatst een paar night vision van Phillips gekocht € 45.00 en naar een paar maanden waren ze kapot, tijdje geleden weer een ander setje gekocht, en je raad het al weer kapot.
De vraag is hoe kan dat? en wat zijn nu de betere lampen, in het doosje van BMW zitten Osram lampen in.
De vraag is hoe kan dat? en wat zijn nu de betere lampen, in het doosje van BMW zitten Osram lampen in.
Ik ga van de week osram silverstar halen, die schijnen stukken beter te zijn en ook mooiere kleur licht, die philips lampen hoor je niks anders als klachten over.
Zie bijv hier:
http://www.streetracersonline.com/artic ... erstar.jpg
Nou zal de witbalans van die cam wel niet helemaal kloppen( lijkt mij een beetje te wit voor halogeen namelijk ), maar je ziet duidelijk verschil tussen normale halogeen en die silverstar lampies en ze kosten ook lang niet zoveel als die philips dingen. Daarnaast geven ze ook niet zo'n goedkope blauwe look zoals de meeste doen.
Zie bijv hier:
http://www.streetracersonline.com/artic ... erstar.jpg
Nou zal de witbalans van die cam wel niet helemaal kloppen( lijkt mij een beetje te wit voor halogeen namelijk ), maar je ziet duidelijk verschil tussen normale halogeen en die silverstar lampies en ze kosten ook lang niet zoveel als die philips dingen. Daarnaast geven ze ook niet zo'n goedkope blauwe look zoals de meeste doen.
-
Touring_M
-
Touring_M
heb op het moment philips blue vission erin en je raad het...
hij is niet kapot
al bijna n half jaar ong erin zitten....
en de kleur en licht opbrengst komt het dichts bij de linker foto...
is eg super fel licht...
dus nja ik weet niet waar het aan kan liggen kerel...
ik ben er zeeer tevreden over en heb er slechts 30 euri voor betaald ( setje )
hij is niet kapot
al bijna n half jaar ong erin zitten....
en de kleur en licht opbrengst komt het dichts bij de linker foto...
is eg super fel licht...
dus nja ik weet niet waar het aan kan liggen kerel...
ik ben er zeeer tevreden over en heb er slechts 30 euri voor betaald ( setje )
===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
Er zitten altijd wel goede lampen tussen, maar dat neemt niet weg dat er een heleboel mensen zijn die ze om de 4-6 maanden moeten vervangen. Daarom ben ik wat huiverig met die philips lampen( ook mede doordat ik in de autowinkel iemand sprak die nu al zijn derde setje kwam halen binnen een jaar tijd ). Natuurlijk hangt het ook wel een beetje vanaf wat voor auto je hebt, sommige merken auto's staan er gewoon bekend om dat ze lampen slijters zijn.
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Als je licht zoekt dat niet duur is en wat redelijk lang mee gaat met een mooie lichtopbrengst, dan kan ik je het volgende adviseren:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... &df=1&fta=
Of kijk op www.xenonlamp.nl
Ik ken deze man en levert goede kwaliteit voor een goede prijs met garantie.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... &df=1&fta=
Of kijk op www.xenonlamp.nl
Ik ken deze man en levert goede kwaliteit voor een goede prijs met garantie.
-
Touring_M