BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw 316i 2003

Geen project? maar je wilt wel iedereen je bimmer showen? dat kan hier!

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Ricardo
Neutraal

Bmw 316i 2003

Post by Ricardo »

Laat m hier dan ook maar even zien(weet niet of ik m op de juiste plek gepost heb).

Mijn bmw 316i executive uit januari 2003
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Merk: BMW Inrichting: Sedan (4 drs)
Model: 3 Serie Deuren: 4
Type: 316I Executive Transmissie: 5 versnellingen
Bouwjaar: jan 2003

Accessoires:
3e remlicht, ABS, Airbag bestuurder, ASC, Airbag passagier, Airbags in de raamstijlen, Airconditioning, Alarmsysteem SCM goedgekeurd, Audiosysteem, BMW business CD radio, Boordcomputer, Buitentemperatuurmeter, Bumpers en spiegels in de kleur, Centrale deurvergrendeling afstandbediend, Comfort sluiting, Cruise control, Dealer onderhouden, Economymeter, Elektrisch bedienbare ramen voor, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, Gordijnairbags voor, Hoofdsteunen achter, In hoogste verstelbare stoelen, Kofferruimte vbu, Koplampverstelling, Lederen stuurwiel, Leeslampjes voor, Metallic lak, Middenarmsteun voor, Multifunctioneelstuur, Regensensor, Ruimtebesparend reservewiel, Speakers, Spiegels in carrosseriekleur, Startonderbreking, Stootstrips zijkant, Stuur axiaal verstelbaar, Stuur in hoogte verstelbaar, Stuurbekrachtiging, Traction control, Verstelbare rug, Witte knipperlichten voor en achter, Zij-airbags voor

Is voor woon-werkverkeer.

Gr, Ricardo

MOB_Figga
Neutraal

Re: Bmw 316i 2003

Post by MOB_Figga »

kijk, zo eentje ben ik nou ook voor aan het sparen :D .. dus uiteraard kun je van mij alleen maar waardering krijgen, nice one :ja: .. oh en ben je niet iets vergeten bij de accesoires :mrgreen: ? is zo leuk als je bezoek hebt en mensen vertellen over wat ze al niet op hun auto hebben zitten: als je zelf begint ben je overmorgen nog niet klaar en dan vergeet je misschien nog iets: "...witte knipperlichten voor en achter.. dat is het zo'n beetje.. oh wacht nog wat vergeten :duh: .." en dan zijn zij natuurlijk :shock:
"Ik hou niet van ringetjes (Audi), ik hou niet van sterretjes (Mercedes), ik hou van vliegtuigpropellortjes (BMW!)!"
[ external image ]

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Je had hem juist gepost, maar je mag hem hier natuurlijk ook showen. :D

^ joshua ^
1e Versnelling

Post by ^ joshua ^ »

nette wagen hoor :ja: :coolpics:
aangenaam kennis te make

sebasel
2e Versnelling
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring

Post by sebasel »

mooi hoor

veel plezier er mee

Mark 316i
1e Versnelling
Type Auto: E46 316i

Post by Mark 316i »

Mooie kar :ja: ! Ik heb dezelfde ;) , alleen dan uit 2002. Probleemloze 130.000 km tot nu toe... 8-)

Waarom staat 'ie op die aanhanger? Heb je hem ingevoerd? Indien ja: ben wel benieuwd hoe je dat hebt gedaan.
Proleet voor je het weet
Post Reply

Return to “FotoShoots”