De drang om een BMW te kopen was lang aanwezig, maar ik heb toch toe moeten geven aan de stemmen in mijn hoofd
Het was (nu dus "is") precies de uitvoering die ik wilde, met een beige interieur, een 16:9 navischerm erin incl. telefoon (een cordless). Bijkomende fratsen; televisie (hoe koel?) die ik niet gebruik gezien er geen leuke programma's op zijn als ik naar huis rijdt, elektrisch zonneschermpje achter (vet!).
Mijn Alfa was ook getuned, en ging als de brandweer (140 pk, voor een auto van 1260 kilo oid) maar mijn e39 194 pk standaard ging nog effu iets harder (al lijkt het niet zo, omdat de automaat de charme van het zelf-schakelen wegneemt.) Toch was ik nieuwsgierig of het tunen nu echt uit zou maken nog voor mijn bakbeestje; toch de keuze gemaakt, en nu zou hij dus +-230 pk moeten hebben, wat idd wel merkbaar is. Schakelen gaat ietsje vloeiender en optrekken... mja, lijkt me logisch dat het geweldig is. 0-100 in 7 seconden oid? Wreed!
Ik heb ook de welbekende tachoringen besteld, en binnen, moet ze er alleen nog inplaatsen. Iemand hier nog een PDF bestand / handleiding van / voor? Het zal vast niet spannend zijn, maar toch is het wel fijn zon ding te hebben.
Wat ik wel telkens merk; elke keer als ik optrek en rem dan hoor ik een "tonk" uit de linkervoorvering komen. Volgens een Technische Dienst medewerker op mijn werk heeft het te maken met de vering die een positie gehad heeft tijdens het vervangen van de wielen, zodat hij helemaal uitgerekt is, en telkens weer een soort rubbertje op zijn plaats drukt oid... Iemand hier ervaring mee, en wellicht een prijsindicatie van / voor als ik dit opgelost wil hebben?
Foto's heb ik nog niet, die ga ik zo snel mogelijk maken.
Euh.. Ik zal hier en daar een bijdrage leveren aan dit forum waar ik kan!
Groeten,
Ivo