Hallo,
Ik heb een 525TDS Touring.
De auto "hangt" wat achterover en lijkt rechts achter ook nog wat lager te staan dan links achter.
Nu kunnen er diverse oorzaken zijn, hoe kan ik systematisch nagaan waar er een lek zit ?
Zijn de lucht balgen / schokbrekers gevuld met perslucht zo ja hoeveel bar ? Kan ik ze zelf oppompen, zo ja waar ?
Alvast dank,
Huub
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
525TDS Touring luchtvering vraag
Moderator: Moderator Team
Re: 525TDS Touring luchtvering vraag
Inmiddels wat wijzer geworden,
De vering met nivo leveling werkt op hydrolische olie in combinatie met luchtbalgen gevuld met stikstof ?
Daar kan ik zelf waarschijnlijk niets mee, dat de auto scheef staat heeft vermoed ik te maken met verschil in de spiralen. De schokbrekers / hydrolisch circuit / balgen zijn waarschijnlijk lek.
Ik bestel compleet nieuwe veerpoten met spiralen.
De vering met nivo leveling werkt op hydrolische olie in combinatie met luchtbalgen gevuld met stikstof ?
Daar kan ik zelf waarschijnlijk niets mee, dat de auto scheef staat heeft vermoed ik te maken met verschil in de spiralen. De schokbrekers / hydrolisch circuit / balgen zijn waarschijnlijk lek.
Ik bestel compleet nieuwe veerpoten met spiralen.