BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
SLOTJE: windscherm E46 cabrio
Moderator: Moderator Team
Forum rules
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
BMWForum.nl is geen marktplaats.nl, tegen het verkopen van auto's en eventueel onderdelen hebben wij geen bezwaar, mits je je even netjes voorstelt en geen spullen aanbiedt met commerciële doeleinden zonder overleg met de beheerder(s).
Om je spullen aan te bieden moet je minimaal 10 berichten hebben geplaatst, dit om te voorkomen dat mensen zich alleen maar registeren om hun spullen te verkopen.
SLOTJE: windscherm E46 cabrio
Voor mijn 330Cic ben ik op zoek naar een origineel opvouwbaar BMW windscherm met opberghoes. Wie o wie heeft er nog 1 liggen?
Last edited by von jot on 22 Apr 2011 19:04, edited 2 times in total.
E46 330Cic Executive 04/2003 Silver-Gray Metallic
Re: Gezocht windscherm E46 cabrio
Nog steeds niemand?
Als er bij jouw al weining reactie is, zal ik mijn scherm maar bij de dealer gaan bestellen.
Geloof dat een orgineel scherm 349 kost, maar het moet super lekker rijden is mij verteld.
Imitatie zie je al vanaf 129 euro, maar zoals je zelf waarschijnlijk weet kun je die niet opvouwen en laat de kwaliteit te wensen over.

Geloof dat een orgineel scherm 349 kost, maar het moet super lekker rijden is mij verteld.
Imitatie zie je al vanaf 129 euro, maar zoals je zelf waarschijnlijk weet kun je die niet opvouwen en laat de kwaliteit te wensen over.
Voorzien; morgen ff ophalen in BE...