Hey mede forum members.
Ik heb vandaag lekker onder de carport. Mijn origineele angel eyes verlichting vervangen door witte LED units.
Gelukkig heb ik op internet gevonden hoe je een 5-serie e60 koplamp eruit moet halen.
Dit was gelukkig ERG gemakkelijk! Bmw mijn complimenten!
Ik heb het setje op internet besteld. Kosten totaal met verzending 45 euro. Vond het persoonlijk niet duur.
Krijg geen storing ervan op de computer. Omdat er een weerstand in zit gemonteerd die de computer voor de gek houd.
Hier onder de fotos van het process.
Persoonlijk vind ik het erg geslaagd!
Weet iemand toevallig ook ofje die oranje (wimpers) boven de koplampen ook een andere kleur kunt geven ?
Fotos gemaakt met mijn mobiel vandaar soms beetje wazig.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
LED angel eyes e60 545i
Moderator: Moderator Team
-
PaulTheHero
- Neutraal
- Type Auto: 545i e60 m-sport
LED angel eyes e60 545i
Driving a bmw makes you smile everyday!
*ex Bmw 328i e46 touring exe*
*nu Bmw 545i e60 m-sport 20" hud nappaleder stand kachel comfort zetels etc etc.
*ex Bmw 328i e46 touring exe*
*nu Bmw 545i e60 m-sport 20" hud nappaleder stand kachel comfort zetels etc etc.
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Re: LED angel eyes e60 545i
Ik vind de modificatie zeer geslaagd, gewoon een verbetering. Maar persoonlijk zou ik die oranje lijntjes echt zo laten, ik vind dat juist een van de mooiste details aan de e60. Die link van hans bevestigt dat ook voor mij.
Maar he, het is jouw auto.
Maar he, het is jouw auto.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
Re: LED angel eyes e60 545i
Zeer perfect geslaagd! Inderdaad ik zou de oranje w. ook zo laten! Laat hem Origineel.
Wat je eventueel nog wel zou kunnen doen. Xenon Aftermarket in je mistlampen monteren. Dan krijg je beetje de USA Style.
Persoonlijk heb ik dit ook gedaan in mijn 1 serie,3drs,2010,M. En ik ben totaal niet van een Kerstboom van je auto maken.
Hier heb ik een mooie foto van een BMW 3 serie die het heeft:
[ external image ]
De kosten vallen best mee voor zo'n setje. Gewoon even een Storingsvrije bestellen bij Lince.nl
H(moet je even kijken welk nr) Lince CANBUS 6000k. Daarnaast voor zekerheid 2x Warning Canceller/s bestellen.
Moet je even informeren bij: Lince.nl
Leuk idee of niet ?
Bye
Wat je eventueel nog wel zou kunnen doen. Xenon Aftermarket in je mistlampen monteren. Dan krijg je beetje de USA Style.
Persoonlijk heb ik dit ook gedaan in mijn 1 serie,3drs,2010,M. En ik ben totaal niet van een Kerstboom van je auto maken.
Hier heb ik een mooie foto van een BMW 3 serie die het heeft:
[ external image ]
De kosten vallen best mee voor zo'n setje. Gewoon even een Storingsvrije bestellen bij Lince.nl
H(moet je even kijken welk nr) Lince CANBUS 6000k. Daarnaast voor zekerheid 2x Warning Canceller/s bestellen.
Moet je even informeren bij: Lince.nl
Leuk idee of niet ?
Bye