BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Speakers vervangen

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Tenvox
Neutraal
Type Auto: 320i Touring (E91)

Speakers vervangen

Post by Tenvox »

Hallo forumleden,

Ik ben eigenaar van een 320i E91 en wil mijn standaard speakers vervangen. Waar moet ik op letten en wie kan mijn tips geven als het gaat om merk/type en wat mogelijk is zonder de hele auto te strippen voor nieuwe bekabeling?

Alvast bedankt voor jullie tips

HFdude
Neutraal

Re: Speakers vervangen

Post by HFdude »

Tenvox wrote:Hallo forumleden,

Ik ben eigenaar van een 320i E91 en wil mijn standaard speakers vervangen. Waar moet ik op letten en wie kan mijn tips geven als het gaat om merk/type en wat mogelijk is zonder de hele auto te strippen voor nieuwe bekabeling?

Alvast bedankt voor jullie tips
Ik krijg donderdag de upgrade van audio-systems (google) in mijn e61, zal je laten weten hoe het klinkt....

HFdude
Neutraal

Re: Speakers vervangen

Post by HFdude »

Zie andere (nieuwe) topic, als je het in 1x goed wilt doen ontkom je mi niet aan de audiosystems upgrade...
Locked

Return to “Archief”