BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

probleemauto 535i

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bokorija 535ia
Neutraal
Type Auto: 535ia

probleemauto 535i

Post by bokorija 535ia »

ik heb een probleem met mijn 535 uit 1997
als ik de auto start en erna in ze d zet en gas geef tot 1500/2000 toeren rijd de auto redelijk vooruit maar erna schieten de toeren de lucht in maar de auto zelf rijd niet vooruit en dat is in alle versnellingen behalve de 4en 5
en als dese dan in de 1/2/3 steeds omhoogschiet schiet de auto in noodloop dan auto opnieuw aan en uit en is ie weer uit zijn noodloop maar precies t zelfde verhaal op nieuw als ik hem dan in ze tiptronic zet en zelf schakel rij ik hem in se 1/2/3 net tot 2000toeren en schakel dan snel door tot ze 4 dan rijd deze normaal maar dan het volgende probleem na een tijdje normaal te rijden dan in ze tiptronic in hoge versnelling wil dese ook al staayt hij op handmatig nog weleens willekeurig van versnelling na versnelling springen en dan niet van 3na4 ofzo maar van 3na5 en dan van 5 na 2 en dan van 2na4 bijvoorbeeld wie kan mij hiermee helpen of kent het probleem abs lampje en traction lampje branden ook bij het uilezen alles ressetten en na 5min zijn alle problemen terug mvg bob

xifiz
Neutraal

Re: probleemauto 535i

Post by xifiz »

Ik zou eens naar de transmissie vloeistof kijken
Post Reply

Return to “1996 - 2003 (E39)”