BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

XENON in 316 hulp

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Dutchy
Neutraal
Type Auto: 316I E2

XENON in 316 hulp

Post by Dutchy »

Hey all!

Ik heb mijn xenon setje binnengekregen voor mijn pas gekochte 316.

Nu wil ik zorgen dat alles goed gaat en ik dus ook niet de andere weggebruikers tot last ben!

Daarom de vraag.....: Hebben jullie tips? EN weet iemand uberhaubt hoe ik die dingen erin moet krijgen? Hhahaha

Hoop dat iemand me kan helpen ! :oops:

MaiS E39
Neutraal
Type Auto: E39 530D

Re: XENON in 316 hulp

Post by MaiS E39 »

Ik hoop dat je weet hoe je een lamp moet vervangen.

Om in ieder geval te beginnen; auto voor een muur zetten; je oude lichten aanzetten. Muur afplakken met waar het lichtbeeld komt. (hopen dat het altijd goed stond)
Dan je xenon erin en weer je lichten aan, en hopen dat het lichtbeeld goed is en niet boven je afgeplakte gedeelte komt. Zo ja, naar beneden afstellen.

stefw1989
Neutraal
Type Auto: BMW 1 serie 3drs/2010

Post by stefw1989 »

Ik zou niet aan je Koplamp Unit(s) gaan zitten schoeven. Gewoon met het regel wieltje binnen regelen.
Als je de H7 Hallogeen Lamp eruit haalt en de H7 Xenonlamp (neem aan metalen voetje?) er op dezelfde manier in doet, kan er niks veranderd zijn kwa lichtbeeld. En ben je totaal niemand tot last. Plastic voetjes ipv metalen die willen nog wel een schreef gaan zitten. Waardoor je andere verblind.

Zelf heb ik 2 Aftermarket Sets in mijn BMW 1 serie (3drs,2010,M) zowel in Dimlicht en Mistlampen. Zelfs daar ben ik door de R Lamp functie niemand tot last. Mistlamp gebruik ik bijna nooit.

frankye36
1e Versnelling
Type Auto: e36

Post by frankye36 »

Dutchy wrote:Hey all!

Ik heb mijn xenon setje binnengekregen voor mijn pas gekochte 316.

Nu wil ik zorgen dat alles goed gaat en ik dus ook niet de andere weggebruikers tot last ben!

Daarom de vraag.....: Hebben jullie tips? EN weet iemand uberhaubt hoe ik die dingen erin moet krijgen? Hhahaha

Hoop dat iemand me kan helpen ! :oops:
waar kom je vandaan bouw hem zo voor je in voor een schapelijke prijs
one life one chance
Locked

Return to “Archief”