Ik had met iemand afgesproken om een setje electrische uitklapramen voor een E36 coupe om van hem te kopen.
Vandaag NET voor dat ik het geld wilde over maken naar die persoon, kreeg ik een mailtje met daarin dat
hij het setje all verkocht heeft aan iemand anders:
De e-mail's gaan zo:
hallo ja het is jammer ,maar die persoon heeft het al overgemaakt .
ik hoop dat ik nog zo, setje kan bemachtigen .
gr hans
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: @hotmail.com
To: @hotmail.com
Subject: RE: Reactie op uw bod op: ZEER APART (electrische uitklapramen) bmw e36 coupe 92/98
Date: Mon, 7 Feb 2011 18:46:23 +0100
Hans,
Ik ben vip chauffeur en heb gisteren van 10:00 tot 00:30 gewerkt vandaag zou
ik eigenlijk vrij zijn maar er was iemand ziek dus ik had echt totaal geen tijd om je
het geld over gemaakt en daarna een mailtje gestuurd. Je was echt NET! op tijd want ik
had het geld anders all over gemaakt.
Kan je met die persoon niet zeggen dat het niet door kan gaan?????????????????????????
James.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Subject: RE: Reactie op uw bod op: ZEER APART (electrische uitklapramen) bmw e36 coupe 92/98
Date: Mon, 7 Feb 2011 18:42:42 +0100
hallo, ja ik heb er heel veel mail overgehad en ik dacht ja ik hoor maar niks meer ,
dus vandaar .maar mocht ik weer zo.n setje tegen komen ,dan meld ik mijn al eerst bij jou .
gr hans .
nogmaals sorry .
Date: Mon, 7 Feb 2011 18:37:19 +0100
Hoi Hans,
Ik wou echt BIJNA net het geld over maken! was net bezig met online bankieren om het geld
over te maken! Het steld met wel erg tereur dat u deze verkocht heeft aan iemand anders
en dat u deze eigenlijk aan mij belooft/verkocht heeft! Ik ben all lang op zoek naar zo een setje!
Ik heb geen zin om op marktplaats jou te melden als nee verkopen of zo iets degelijks.
Nu moet mijn project weer stil gaan zetten... Jammer.
Ik had dat setje het liefs deze week gehad.
Mvg James.
Date: Mon, 7 Feb 2011 18:28:45 +0100
hallo ik heb de electrische uitzet ramen e36 coupe reeds verkocht ,
mocht ik nog zo,n setje tegen komen geef ik je wel een mailtje .
gr hans .
From: james_canfield@hotmail.com
Date: Sun, 6 Feb 2011 01:35:27 +0100
Beste Hans.
Ik zal u 125.- plus 10.- euro geven voor de verzendkosten en moeite!
Mijn gegevens zijn:
James Vroegop
Gooimeer 5
1423DP Uithoorn
alvast bedankt,
Mvg James.
Beste James,hallo je mag ze kopen voor 125 euro ,en als ik ze opstuur komt er 7 euro bij .
gr hans .
Zo dat wou ik evetnjes kwijt...
Wat vinden jullie van zo iets?
JamesCanfield
Nieuwkomer
Mijn BMW: E36 M3 Coupe
Status: Online
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Marktplaats verkoper
Moderator: Moderator Team
Re: Marktplaats verkoper
heb ik ook mee gemaakt.
maar goed wat doe je er tegen.
maar goed wat doe je er tegen.
Idd wat doe je eraan... ik baal onwijs was all een helle tijd zo een setje aan het zoeken
-
- 2e Versnelling
- Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT
Ik ga op korte termijn mijn achterruiten vervangen door lexaan. Dan komt er weer een setje op de markt 

Fun is not a straight line
ik had ook zoeen setje, verkocht voor 6 tientjes
-
- Neutraal
- Type Auto: 535 D 2005
Dat is weer het nadeel van marktplaaats he!
Ik heb nu zelf ook een auto op marktplaats staan, krijg veel mail e.d. maar de ''kopers'' komen dan zonder te melden niet opdagen.
Dat haat ik van marktplaats!
Ik heb nu zelf ook een auto op marktplaats staan, krijg veel mail e.d. maar de ''kopers'' komen dan zonder te melden niet opdagen.
Dat haat ik van marktplaats!