Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum...
Ik heb een vraagje of hier iemand mee bekend is....
Ik heb vorige week een BMW 325 Coupe gekocht uit 1994...
Daar ben ik dus gister achter gekomen dat het orginele alarm het nog steeds doet...
Zal even van het begin vertellen....
Ik had de auto gekocht en zag dat het orginele alarm er nog in zit ik heb ook de Gebruikers Handleiding nog..
Maar ik heb er geen handzendkasje en noodsleutel bij, dus keek onder de kap en zag dat het alarm op OFF stond dus dacht met de tijd koop ik wel een nieuw alarm...
Was ik gister bezig met me audio van me auto, dus ik trek een plus kabel van me accu naar de versterker niks aan de hand...
zag ik dat bij de minpool nog een oud stekker zat van de vorige eigenaar ofso...
dus die wil ik eraf halen ging goed tot ik het moertje er terug op wou draaien ( poolen zijn er NIET af geweest ) zag ik een klein vonkje en me alarm schakeld aan..Terwijl het kasje op OFF staat...hummmmmmm??????
Na veel gekloot alarm er weer af gekregen door min pool van de accu halen contact aan en pool weer terug op de accu plaatsen..
Alarm schakelde gelukkig uit en komt er ook niet meer op...
Wel weer fans in de straat erbij gekregen als het alarm om 23.30 uur 4x afgaat tot ik het probleem had verholpen...
Nou is mij vraag hoe kan dit terwijl het alarm op OFF stond???????
En kan ik die origenele handzenders en noodsleutel nog ergens kopen ???
Of is het beter gewoon een nieuw alarm er in te laten bouwen...
Dit is nu me 4de BMW maar dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt...
MVG FERDINAND
Ben erachter gekomen hoe dat nou kan het alarm is gewoon in een beveiliging gegaan door dat hij het vonkje registreerde als inbraak...heb even navraag gedaan...
dus van het weekend alarm eruit en nieuw alarm erin want het alarm is niet meer van deze tijd laat maar zeggen...
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Orgineel BMW ALARM
Moderator: Moderator Team
-
FERDINANDBMW325VANOS
- Neutraal
- Type Auto: E36 325 VANOS
Orgineel BMW ALARM
BMW IS EEN ZIEKTE WAAR GEEN MEDICIJNEN VOOR ZIJN TE KRIJGEN, ALLEEN ONDERDELEN...
Re: Orgineel BMW ALARM
sleutels etc. kastjes en alles kan de bmw dealer uitlezen en nachecken.
by DE way.......hebben de E36 (1995) een alarm standaard..
.
.ik zie een rood licht knipperen als ik de radio paneel er af heb,dus achter die paneel....
.ik zie een rood licht knipperen als ik de radio paneel er af heb,dus achter die paneel....
Je hebt wel origineel bmw alarmen via sleutel in de e36. Maar dan zit get ledje in dat rijtje naast de aansteker.pegro wrote:by DE way.......hebben de E36 (1995) een alarm standaard...
De meeste hebben gemini alarmen speciaal voor bmw. Deze zijn niet uitleesbaar, maar kastjes zijn nog wel te krijgen ervoor.
Maar het ledje achter het radiopaneel lijkt mij niet van het alarm maar van de radio zelf. zodat het herkenbaar is naar de dief dat het frontje van de radio af is.
dank kerim.......dus gelukkig heb k r geen alarm op zitten......wie wil er nu een auwe bak stelen