hallo ik zal mij ook even voor stellen mijn naam is jan en wij hebben sinds een half jaar ongeveer een e36
touring gekocht en die wiilen we M TECH uit gaan voeren.
alleen zitten er nog geen bermlampen in deze wil ik er ook zelf in zetten.
nu is mijn vraag of er al standaard draden voor liggen ik heb al een dubbele schakelaar op het daschbord
zitten dus kan mij iemand dat zeggen of iemand die het al gedaan heeft.
groetjes jan
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bermlampen aansluiten e36
Moderator: Moderator Team
Re: bermlampen aansluiten e36
In mijn eigen ervaring met het aanleggen van bedrading kan ik alleen zeggen dat je er op 1 manier achter komt of ze al voorgelegd zijn.
Ik heb ooit electrische ramen ingebouwd in mijn E36. Hiervoor lagen er nog geen bedradingen, maar een vriend van me had deze wel al voorgelegd. Dus het kan allebei natuurlijk. Even kijken zou ik dus zeggen.
Als het al aangelegd is, dan is een groot deel van de klus al geklaard. Dus laten we het hopen!
Ik heb ooit electrische ramen ingebouwd in mijn E36. Hiervoor lagen er nog geen bedradingen, maar een vriend van me had deze wel al voorgelegd. Dus het kan allebei natuurlijk. Even kijken zou ik dus zeggen.
Als het al aangelegd is, dan is een groot deel van de klus al geklaard. Dus laten we het hopen!

-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Re: bermlampen aansluiten e36
Als er standaard geen lampen in zaten niet....Denk dat je ook de aan/uit knop dan niet hebt op je dashboard ergens in de buurt van je gewone lichtknop.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.