Problemen met afwikkeling BMW Europlus garantie
Posted: 18 Sep 2011 18:50
				
				Hallo,
Begin dit jaar heb ik bij een Duitse BMW dealer m'n eerste Bimmer gekocht: een 525D touring. Voortreffelijke service bij deze dealer, kan ik iedereen aanraden! Ik had deze auto gekocht met Europlus garantie.
Om een lang verhaal (hier http://vdstoel.nl/consumenten-zaken/de- ... tie-issues en deel2 http://vdstoel.nl/consumenten-zaken/de- ... 2%80%99s-2 kun je het allemaal lezen) kort te maken: om hier gebruik van te kunnen maken in Nederland moet je goed op je hoede zijn, anders kun je er naar fluiten. Dit geldt ook voor Duitsers die in Nederland panne krijgen. Ik heb hier uitvoerige communicatie met BMW Nederland over gevoerd, de volledige correspondentie is op mijn blog te lezen.
Om een lang verhaal kort te maken: zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik zou graag in contact met hen willen komen, dan kunnen we kijken of we verdere actie kunnen ondernemen. In Europa anno 2011 zouden dit soort problemen toch opgelost moeten zijn.
Johan
			Begin dit jaar heb ik bij een Duitse BMW dealer m'n eerste Bimmer gekocht: een 525D touring. Voortreffelijke service bij deze dealer, kan ik iedereen aanraden! Ik had deze auto gekocht met Europlus garantie.
Om een lang verhaal (hier http://vdstoel.nl/consumenten-zaken/de- ... tie-issues en deel2 http://vdstoel.nl/consumenten-zaken/de- ... 2%80%99s-2 kun je het allemaal lezen) kort te maken: om hier gebruik van te kunnen maken in Nederland moet je goed op je hoede zijn, anders kun je er naar fluiten. Dit geldt ook voor Duitsers die in Nederland panne krijgen. Ik heb hier uitvoerige communicatie met BMW Nederland over gevoerd, de volledige correspondentie is op mijn blog te lezen.
Om een lang verhaal kort te maken: zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik zou graag in contact met hen willen komen, dan kunnen we kijken of we verdere actie kunnen ondernemen. In Europa anno 2011 zouden dit soort problemen toch opgelost moeten zijn.
Johan