Hoi,
Ik ben Max en ik ben 13 jaar.
Ik ben Mercedes Fans maar dat terzijde.
Maar ik wilde me toch even voorstellen.
Ik zoek namelijk een Tellerbak van een BMW E35 Benzine. Met geen canbus.
Groet, Max
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Ik ook
Moderator: Moderator Team
Re: Ik ook
Hallo Max
Welkom ten eerste. Maar denk dat dit berichtje een beetje verkeerd staat. Hoort nl in onderdelen gezocht...
Maar dan het onderdeel wat je zoekt. Een tellerbak van een E35 met geen canbus denk ik niet dat iemand die hier heeft. Een E35 bestaat iig niet. Dan de canbus nog even terzijde gelaten
mvg Kerim
Welkom ten eerste. Maar denk dat dit berichtje een beetje verkeerd staat. Hoort nl in onderdelen gezocht...
Maar dan het onderdeel wat je zoekt. Een tellerbak van een E35 met geen canbus denk ik niet dat iemand die hier heeft. Een E35 bestaat iig niet. Dan de canbus nog even terzijde gelaten
mvg Kerim
Ik bedoelde ook de E36.
Wat is het onderdeel nummer van de E36 cluster Zonder canbus?
Ik wil hem laten werken via USB met spellen op de pc.
Groet Max
Wat is het onderdeel nummer van de E36 cluster Zonder canbus?
Ik wil hem laten werken via USB met spellen op de pc.
Groet Max
En dat was ik vergete te vertellen. Mijn oom heeft een hele dikke ruige BMW X5 3.0 Automaat BJ?