Hallo collega bmw rijders/liefhebbers.
Mijn naam is gerrie kemfers bijna 36 jaar en kom uit een plaatsje in drenthe.
Ik ben (samen met mijn vrouw) in het bezit van een e46 316i lifestyle executive uit 2003.
En een 316in e36 van eind 96(model 97) waar we nu momenteel met vermoedelijk een lekke koppakking zitten, witte rook uit de uitlaat, slecht lopen en druk in het expasievat.
Heeft iemand hier nog goede tips voor, wij zijn voornemens om dit laten te verhelpen bij een dealer hier in de buurt, waar we goede ervaringen mee hebben. Die gaf een prijs op van ong.€550,-.Aardig wat geld maar de auto ziet er ook nog tip top uit en we kunnen er eigenlijk ook geen afstand van doen.
Verder is de e46 inmiddels onze 3e bmw, eerder al een e30 gehad en de e36 dus.
Inmiddels samen al zo'n 220.000 kilometers met bmw gereden en je raad het al, ben er helemaal gek van.
Dus lijkt me dat ik hier aan het goede adres ben.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Voorstellen
Moderator: Moderator Team
-
gerriekemfers
- Neutraal
- Type Auto: bmw 316i lifestyle executive
-
WdePundert
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Re: Voorstellen
Welkom!
Hopelijk bevalt je het hier
Hopelijk bevalt je het hier
-
bemarjan
- 1e Versnelling
- Type Auto: bmw e12 528 1976
Re: Voorstellen
welkom gerrie,
die bmw van je.. 550 euro.. is geen hele gekke prijs hoor als de koppaking het volgende bevat
koppakking vervangen
distributie ketting/riem vervangen
spanrol
eventueel waterpomp
dan is het een leuke prijs..
gr Arjan
die bmw van je.. 550 euro.. is geen hele gekke prijs hoor als de koppaking het volgende bevat
koppakking vervangen
distributie ketting/riem vervangen
spanrol
eventueel waterpomp
dan is het een leuke prijs..
gr Arjan
''chitty chitty bang bang''
[ external image ]
[ external image ]