BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

kinder stoel iso fix

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
Erik120D
Neutraal
Type Auto: 120D High Executive

kinder stoel iso fix

Post by Erik120D »

Hallo,

Ik ben in het bezit van een 1-serie 120D automaat van 2005. Nu zit er bij ons isofix op de bijrijdersstoel. Nu hebben wij een kleine man van 4 maanden en hebben wij een gradle gekocht van maxi-cosi isofix. Deze klink je vast in de auto aan de isofix en in deze gradle klik je weer de maxi cosi (erg handig).

Nu is het zo dat ik zelf niet de airbag aan of uit kan zetten doormiddel van de contactsleutel te gebruken aan de passisiers zijde van de auto waar je deze dan weer handmatig aan of uit kan zetten. Dit is niet aanwezig ??

Nu denk ik te weten dat de auto werkt met zitherkenning en dat de isofix houder boven de stoel zweeft en er vind dus geen herkenning plaats waardoor er bijvoobeeld ook geen songaal gaat voor bijvoorbeeld de gordel.

Mijn vraag is heeft er iemand anders hier ervaring mee ? klopt het wat ik denk ?

Ik hoor graag,

Erik
Locked

Return to “Archief”