BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Aanschaf BMW E92 320i

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
josef
Neutraal

Aanschaf BMW E92 320i

Post by josef »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum :)
Over mezelf, je mag me Josef noemen, ben een man van 40+ en heb goede ervaringen met BMW auto's.
Ongeveer 14 jaar terug mijn eerste BMW E36 316i sedan aangeschaft en daarna ooit nog eens Volvo en Audi gereden, ongeveer 6 jaar terug weer een BMW E36 316i coupe aangeschaft, waar ik nog steeds in rij.
En nu opzoek naar een jonge gebruikte BMW E92 320i coupe met niet te veel km. :)

Al met al ben ik al meer dan een maand zo nu en dan om me heen aan het kijken naar een andere auto die ik in april/mei dit jaar ( 2012 ) wil aanschaffen.
Ik heb al meerdere auto merken en modellen door mijn hoofd laten gaan maar kom steeds weer terug op mijn favoriet: De BMW E92 320i.
Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik zo nu en dan vragen heb over deze wagen waar ik graag een antwoord op heb.

Mag ik?

Hier komen de eerste vragen:
- zijn de koplampglazen van een E92 ( materiaal kunststof ) uitwisselbaar? Zoals bij de E36 het geval was. ( materiaal glas )
- Zijn de mistlampglazen van een E92 ( materiaal kunststof ) uitwisselbaar? Zoals bij de E36 het geval was. ( materiaal glas )

Groet,

Josef

webmaster
Eigenaar
Eigenaar
Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)

Re: Aanschaf BMW E92 320i

Post by webmaster »

IK kan je helaas geen antwoorden geven op je vragen, maar ook jammer dat andere het ook niet weten ?
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”