hallo mede freaks
ik wil graag onder mijn e36 coupe andere velgen.ik heb er nu 18 inch hartge velgen onder zitten.met de maten 255-35-18 voor en 275-35-18 achter.nu is mijn oog gevallen op de nieuwe m6 velgen maar ik wil ze in 19 inch mijn vraag gaat dat passen??
mijn schermen zijn niet uitgerold
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
19 inch m6 velgen
Moderator: Moderator Team
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
nou 25 is het platste dat er bestaat, maar dat lukt alleen als de band breed genoeg is, anders zou de band bol gaan staan.
Als je naar profile tyrecenter of zo gaat, kunnen ze je dat precies vertellen. Maar ik denk niet dat het gaat passen.
Ik vind het al knap dat je er voren 255 onder hebt gekregen. Mijn bmw loopt aan met 225. (wel alleen bij scherpe bochten.) Mischien dat je de velgen er wel onder krijgt, maar dan kun je niet meer sturen. Kun je alleen nog maar rechtdoor.
Als je naar profile tyrecenter of zo gaat, kunnen ze je dat precies vertellen. Maar ik denk niet dat het gaat passen.
Ik vind het al knap dat je er voren 255 onder hebt gekregen. Mijn bmw loopt aan met 225. (wel alleen bij scherpe bochten.) Mischien dat je de velgen er wel onder krijgt, maar dan kun je niet meer sturen. Kun je alleen nog maar rechtdoor.
Re: 19 inch m6 velgen
bij ac snitcher zelf 
-
D@NNY
- 3e Versnelling
- Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Sowieso knap idd dat je deze er al onder hebt gekregen, ik heb rondom 225, en bij de APK moeten de voorwielen eraf omdat ze aanlopen, wat een afkeurpunt is.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
-
stef
- 1e Versnelling
- Type Auto: bmw e30 316
iemand hier uit de buurt heeft er onder zijn e36 19 inch liggen durf alleen niet te zeggen hoe breed ze zijn. weet alleen dat het best veel ligt te wringen voor op alle kogeltjes en dergelijke maarja dat is ook allemaal te vervangen