Hoi
De prijs zal 150,- zijn omdat er veel werk in zit en dat er veel tijd in gaan zitten...
Vanaf 10 stuks zal de prijs 125,- zijn, kortig dus...
Tot 12 mei kun je bestellen en betalen en vanaf 14 mei zal er gebouwd gaan worden. ze worden geleverd in grondlak en uiterlijk 29 mei verzonden, omdat ik niet voor iedere toren op en neer naar het postkantoor zal blijven rijden.
De platen worden geknipt met een knip bank en alle hoeken en lassen zullen worden afgewerkt
Voor vragen zet het hier neer, bij interesse PM! ik begrijp dat het vreemd is bij post 10 maar ik probeer er een paar te verkopen. je kunt alles krijgen ter verificatie, msn/facebook/hyves/06 etc
Mvg jordy
op de ovale gaten na en de glimmende schakelstang worden ze het zelfde, deze heb ik al voorbeeld gehouden
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
schakeltoren
Moderator: Moderator Team
schakeltoren
Last edited by jordyibi on 18 Apr 2012 10:19, edited 2 times in total.
Re: schakeltoren
Weet niet of het aan mij ligt
Maar wat is een schakeltoren????
Waarvoor is het??
Is het gewoon een schakelmechanisme of iets?

Maar wat is een schakeltoren????
Waarvoor is het??
Is het gewoon een schakelmechanisme of iets?
Re: schakeltoren
juist
normaal zit dit mechanisme in de bodem en zit laag in de auto.
met sportief of circuit gebruik wil je je handen kort bij het stuur hebbrn
dat kan hiermee... orgineel kosten ze 600 +
normaal zit dit mechanisme in de bodem en zit laag in de auto.
met sportief of circuit gebruik wil je je handen kort bij het stuur hebbrn
dat kan hiermee... orgineel kosten ze 600 +