BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

cruise control/navigatie autoradio systeem in laten bouwen

Forum voor alle BMW 1-serie modellen van 2004 - heden

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Dennis93
Neutraal
Type Auto: Bmw 116I

cruise control/navigatie autoradio systeem in laten bouwen

Post by Dennis93 »

ik heb een paar vragen
ik wil graag in mijn bmw 116i 2006 (E87) cruise control in laten bouwen en als het kan gwn origineel van bmw
nou ben ik zelf nie zo handig en heb ik de balle verstand nie van dus zou ik het graag willen laten doen.
en ik zou graag een navigatie autoradio systeem in wille laten bouwen (hier heb je wa ik bedoel http://www.navaudio.nl/products/BMW-1-S ... h-RDS.html )
heeft een van jullie daar al ervaring mee of niet en wat adviseren jullie mij ??

en hoeveel het kost enzo

Groetjes Dennis

montana81
Neutraal
Type Auto: 525i e39

Re: cruise control/navigatie autoradio systeem in laten bouw

Post by montana81 »

Een cruise controle inbouwen is mogelijk. Je schakelcentrum stuurkolom moet vervangen worden, het deel achter je stuur alleen dan zit er een Cruis controle handel op. Je auto moet dan ook nog geprogrammeerd en gecodeerd worden bij de dealer. Let op je auto moet daarvoor wel origineel zijn!! De radio navi kan je denk ik zo plug and play inbouwen maar hij kan dan niet meer geprogrammeerd worden bij de dealer omdat er een regeleenheid ontbreekt, je radio.

Succes

Ik denk originele cruise controle.... € 200 schakelcentrum en 150 voor programmeren.

Topic Author
Dennis93
Neutraal
Type Auto: Bmw 116I

Re: cruise control/navigatie autoradio systeem in laten bouw

Post by Dennis93 »

okej bedankt ( en zovere ik weet is de auto wel origineel )
Post Reply

Return to “1 Series”