Ik hoorde vandaag dat mijn BMW (E61, 2008) een terugroepactie moet ondergaan. Naast de bekende accupolen moeten ook de bobines vervangen worden. Was mij niet bekend maar het gaat gebeuren, samen met een zomercheck en de accupolen.
Weet iemand hier iets meer over?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Terugroepactie bobines
Moderator: Moderator Team
Re: Terugroepactie bobines
Beste Wimmie,
Heeft er ooit nog iemand gereageerd op je verzoek. Ook ik heb nooit wat vernomen over terugroepactie en zit vervolgens met meer dan € 2.000 schade.
Gr. Frank
Heeft er ooit nog iemand gereageerd op je verzoek. Ook ik heb nooit wat vernomen over terugroepactie en zit vervolgens met meer dan € 2.000 schade.
Gr. Frank
Re: Terugroepactie bobines
Frank
Ik heb er verder iets meer van iemand over vernomen. Blijft voor mij nog steeds een raadsel. Heb toendertijd eerlijk gezegd verder niet om uitleg gevraagd. Ik vond het wel best.
Gr.
Wim
Ik heb er verder iets meer van iemand over vernomen. Blijft voor mij nog steeds een raadsel. Heb toendertijd eerlijk gezegd verder niet om uitleg gevraagd. Ik vond het wel best.
Gr.
Wim