BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wegvallen brandstofdruk E30 325i

Forum voor alle E30 series van 1983 tot 1991.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
harmnl
Neutraal
Type Auto: E30 325i 126kw zonder kat

Wegvallen brandstofdruk E30 325i

Post by harmnl »

Dag,

Ik heb al geruime tijd probleem met mijn e30 en in de tussentijd is er een en ander gedaan, getest dus hoop dat ik hier meer ideeen krijg.

Het probleem is dat de auto na een tijdje rijden ineens wegvallen van benzine druk heeft. Ik heb een brandstofdrukmeter tussen de aanvoerleiding gezet, vlak voor de brandstofrail, Deze staat normaal op 2,5-3 bar en wanneer het probleem zich voordoet valt hij weg onder de 1 bar.

In mijn beleving valt deze weg wanneer het gaspedaal meer dan 50% wordt ingedrukt. De brandstofpomp en brandstofdruk regelaar zijn reeds vervangen.

Het vreemde is dat wanneer het probleem er is, ik stop en de auto herstart het probleem meteen weg is voor een tijdje. Kan het iets met de gasklep positie sensor te maken hebben? Ik ben niet zo bekend wat de exacte functie is van deze sensor en hoe deze in relatie staat met de brandstofdruk.

Iemand ideeen?
Post Reply

Return to “1983 - 1991 (E30)”