BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hallo BMW fanaten!!!

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BMWmitch
Neutraal
Type Auto: BMW E36 m3

Hallo BMW fanaten!!!

Post by BMWmitch »

Hallo BMW fans!

Bij deze wil ik mij vraag even voorstellen, de naam is Mitch en als sinds klein gek op BMW's.
Heb er diverse gehad waaronder een BMW E34 520i uit '89 met 65.000km in Alpine Weib met zwart leder.

Nu een BMW E46 318i sedan in sterling silber met 147.000km (foto's volgen)

En tenslotte, een BMW E36 M3 3.2 Cabriolet die ik recent gekocht heb voor mijn vriendin.
Wat dan ook een teleurstelling is want ze vind het helemaal niks :cry:
Deze mag dan ook e.v. weg of geruild worden voor iets waar ze wel mee om kan gaan....maar anyways;

De ex E34-->
http://imageshack.us/photo/my-images/140/hpim6227.jpg/

De E46-->

[ external image ]

De E36 M volgt nog!'
Deze M3 is van orgine een 325i geweest maar met behulp van een Engelse Donor auto volledig omgebouwd naar een BMW E36 3.2 M3 met 6 versnellingen. Kleur is zwart, zwart leder, full options electrische kap enzovoorts. Deze auto heeft 137.000km gelopen en het leuke is dat hij te verzekeren is als 325 en de wegenbelasting uiteraard door de RDW goedkeuring. Auto is niet perfect, heeft cosmetisch wat krasjes en kleine putdeukjes, maar rijd verdomd goed. Hij ligt ook naar mijn mening veel te laag met de eibach veren, banden achter zijn ook aan vervanging toe.
Mijn vriendin wilde graag een cabriolet, en ik dacht haar als BMW liefhebber hier haar een plezier mee te doen..niet dus... de auto is te laag en de koppeling is te zwaar (sachs sintra), ze kan er simpelweg niet mee overweg...dan maar iets anders, waarschijnlijk ook een E46 of iets anders.

Bij vragen en of opmerkingen zijn jullie uiteraard welkom!

Groetjes Mitch

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Re: Hallo BMW fanaten!!!

Post by WdePundert »

Welkom hier, dit is pas een echte BMW-fanaat. ;)
Verba volant, scripta manent.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”