BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

3 Touring Panoramadak

Forum voor alle E9X serie vanaf vanaf 2006 tot 2012.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Daan83
Neutraal
Type Auto: 3 Touring M Sport

3 Touring Panoramadak

Post by Daan83 »

Hallo allemaal,

Binnen een paar weken ga ik mijn 3 Touring M Sport ophalen.
Deze auto is voorzien van een panoramadak, mijn vraag is, kan dit dak naast open kantelen ook open schuiven?
Sommige merken (VW) verkopen een panoramadak dat je alleen een kiertje open kunt zetten, zonder dat je dit dak helemaal open kan schuiven? Is dit bij BMW ook het geval?

Ik hoor het graag!

Groet,
Daan

willy39
Neutraal
Type Auto: e91

Re: 3 Touring Panoramadak

Post by willy39 »

ja dat kanteld allebei en je kunt het half en helemaal openzetten let wel op bij het kantelen kan het achterste stuk open blijven staan is bmw kwaal schijnbaar maar zelf tot op heden geen problemen groetjes en succes met je bmw

Rolf_K
Neutraal
Type Auto: BMW 325i Touring (E91)

Re: 3 Touring Panoramadak

Post by Rolf_K »

Heb net een mooie 325 Touring gekocht (E91, 2005) en mij viel op dat het achterste stuk van het Panorama dak niet mee kantelt.
Heb gezocht op dit probleem, en op Youtube vooral filmpjes gevonden hoe je dat deel - nadat het dus niet meer dicht klapt - zo kunt modden dat het dicht gaat en blijft.

Als dit een bekend euvel is, dan denk ik dat ik mijn dak lekker zo laat als het is :-)
Post Reply

Return to “2006 - 2012 (E90, E91, E92, E93)”