BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

jonas

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
jonasv
Neutraal
Type Auto: bmw E36 316i compact

jonas

Post by jonasv »

hey,

mijn naam is jonas en ik ben student toegepaste informatica

Om te leren rijden heb ik 5j geleden een 316i compact van 1995 gekocht van een jonge garagist.

Deze garagist heeft deze 'gemaakt' uit 2 compacts (of compacten :D), de motor van de ene, de andere in.

Oorspronkelijk was het dus een wagen om 1-2jaartjes mee rond te toeren, maar ik heb er nog nooit een groot probleem met gehad. Hierdoor blijft die dus in gebruik!

Volgend jaar beslissen we over het lot van deze wagen, dan ben ik ook afgestudeerd,
ofwel houden en opknappen
ofwel verkopen.

Ik dacht de komende maanden al enkele kleine projecten te doen, koplampen, mistlampen, roest, kofferpomp en mogelijk ook interieur. Hier zal ik op het forum dan wel een topic openen.

Grtj en nog veel bmw-plezier

Topic Author
jonasv
Neutraal

Re: jonas

Post by jonasv »

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Welkom hier en leuke compact heb je :ja:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
jonasv
Neutraal

Post by jonasv »

daar ik een bedrijfswagen heb gekregen staat die momenteel te koop (zie ander topic).

deze bedrijfswagen was een huurwagen (peugeot) en ik heb net gehoord dat ik maandag een BMW 116 krijg :)

(jeuj ik blijf bij bmw :D)
Post Reply

Return to “Stel je even voor”