Hallo ik heb sins kort een bmw 318TI compact
(zie foto)
Opzich vind ik deze velgen niet lelijk. Maar er moeten 2 nieuwe banden op en aangezien winterbanden ook wellich nodig zijn dit winter. Kan ik ook onder deze velgen winterbanden zetten.
Want ik heb een mooi setje 17' BMW M3 velgen 225-45-17 gezien.
Nu is mijn vraag past dit zonder enkele aanpassing op mijn bmw?
Want ik heb ervaring met wielen die in me wielkassen kwamen en dat wil ik niet weer.
Wie kan mij hier wat over inlichten?:)
Mvg
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Passen m3 17 inch onder bmw compact?
Moderator: Moderator Team
Re: Passen m3 17 inch onder bmw compact?
Ik heb gereden met 17inch motorsport velgen onder een 318ti.
Waarschijnlijk heb je wel stuuruitslagbegrensers nodig voor in het stuurhuis anders gaan ze voor wel aanlopen in de uiterste stuurstand.
Verder moet het gewoon passen.
Waarschijnlijk heb je wel stuuruitslagbegrensers nodig voor in het stuurhuis anders gaan ze voor wel aanlopen in de uiterste stuurstand.
Verder moet het gewoon passen.
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Of als die aanloopt beetje rekening ermee houden als je het stuur indraait
Maar moet idd wel gewoon passen
Maar moet idd wel gewoon passen
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Die velgen zijn toch niet van bmw? dus lijkt me dat die ET en JJ waarde totaal anders is.. niemand hier met echt ervaring hiervan ? de velgen hebben een et waarde van 47.
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Welke velgen zijn niet van BMW??
En uit mijn hoofd gezegt is volgens mij ET 47 orgineel maar er passen ook diverse andere ET waardes op hoor
En uit mijn hoofd gezegt is volgens mij ET 47 orgineel maar er passen ook diverse andere ET waardes op hoor
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000