Langs deze weg wil ik mij voorstellen. Ik ben Marcel, na 20 jaar Alfa gereden te hebben heb ik sinds drie jaar een 320 e46 touring uit 2004.
Deze heb ik zelf geïmporteerd uit Duitsland en moet zeggen dat ging heel makkelijk incl. historie en zeer goed onderhouden en dat onderhoud zet ik op dezelfde voet door immers ik wil er nog lang van genieten. Het enige wat ik er aan heb gedaan zijn andere wielen en een ipod aansluiting voor de rest hou ik hem origineel. Naast de BMW heb ik ook een Ducati monster 1100 evo waar ik veel onderweg ben.
Marcel
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
even voorstellen
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: 320i Touring
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: even voorstellen
Hey marcel
Welkom op
.nl
en je ziet wel verstand komt met de jaren al duurt het 20 jaar

Welkom op

en je ziet wel verstand komt met de jaren al duurt het 20 jaar

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- Neutraal
Die jaren hebben mij ook goed bevallen Alfa is echt niet zo slecht. Ik blijf toch in de Italiaanse hoek met mijn Ducati dat is 10x leuker als een BMW brommer. Of vloek ik nu in de kerk.

-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
De italianen maken toch wel idd de mooiste spullen al dan wel niet altijd even betrouwbaar 
Ik heb niet voor niks een italiaanse fiets
Kwa motor is het altijd een beetje smaak he en de Duc ten opzichte van BMW is eigenlijk altijd wel mooier maar dan moet ik zeggen z`n S1000RR van BMW is toch ook wel erg erg mooi en ik zelf vind de Duc stationair echt niet om aan te horen terwijl de Duc purist er bijna geil van wordt

Ik heb niet voor niks een italiaanse fiets

Kwa motor is het altijd een beetje smaak he en de Duc ten opzichte van BMW is eigenlijk altijd wel mooier maar dan moet ik zeggen z`n S1000RR van BMW is toch ook wel erg erg mooi en ik zelf vind de Duc stationair echt niet om aan te horen terwijl de Duc purist er bijna geil van wordt

Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
- Neutraal
Haha, mijn vorige Duc. (Monster 1000 S i.e.) rammelde i.v.m. de droge plaat koppeling mijn nieuwe Monster heeft een natte plaat. Uiteraard heeft deze ook weer termignoni's om de tweecilinder sound compleet te maken.(zonder Db killers
)