BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
natte voeten
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: compact
natte voeten
Ik heb een probleem, ik heb natte voeten aan de stuurskant en bijrijders kant . Ik had al onder de motorkap water gespoten zodat ik hoopte dat de afwatering niet over stroomde. En dat is goed, Verders dat ik aan de kachel radiateur?? Hoe haal ik hem eruit heb gehoord dat het hele dashboord eruit moet? is het allemaal te doen???
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Re: natte voeten
Als het je kachel radiator is dan is je koelvloeistof peil ook flink gezakt. Als het dit is dan moet inderdaad het hele dashboard eruit. Maar het kan ook het rubber van je voorraam zijn. Kijk eerst maar eens naar het koelvloeistof peil.
-
- Neutraal
hij is gezakt maar de kachel word loei warm en me rubber van het voorraam is slecht aan de buitenkant bij de motorkap/ruitenwissers zeg maar
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Koelvloeistof smaakt zoet en is ontzettend vettig.je kunt dus met een vinger proberen te proeven.als je de verwarming aanzet en op de ramen laat blazen dan worden de ramen vet en kun je er niet meer doorheen kijken als hij koelvloeistof lekt.
Maar mijn gevoel zegt toch het raamrubber.
Maar mijn gevoel zegt toch het raamrubber.
-
- Neutraal
ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen, maar de vloerbedekking is gewoon vies van het koelvloeistof maar hij word loeiwarm de kachel en hij blijft op temp. IK denk ook zelf het raam rubber. Wil je mij een p.b sturen . omdat als ik jou i mail heb dan kan ik foto's meesturen . mijn i mail is smb.lw@live.nl
dank je wel
dank je wel
-
- Neutraal
trouwens er zit een plakruit in hij kan daar dan niet op lekken . hooguit op die rubbers die de ruit afdekken op de chassie
Hoi,
Ik heb me net geregistreerd hier op dit forum en ik lees dit nu pas, vandaar de wat late reactie. Ik herken je probleem, alleen heb ik een E91 maar waarschijnlijk zit dat hetzelfde in elkaar. Ik had ook kletsnatte bekleding in de voetenruimte van zowel de bestuurders als de passagiers ruimte voorin.
Bij mij was het de geluidsdempende folie achter de deurbekleding. Die moet rondom perfect afgekit zijn met van die zwarte kauwgomkit, anders loopt er water via de zijruiten aan de buitenkant de deur in om er vervolgens onder aan de binnenkant weer uit te komen. Je kunt dat testen door de deur open te zetten en met een zachte straal uit de waterslang / gieter water buiten tegen de ruit te laten lopen. Op een gegeven moment zie je het dan onder tussen de deurbekleding en het metaal van de deur door komen.
Als het toch koelwater is dan geldt dit natuurlijk niet, maar koelwater ruik je wel zeker na verloop van tijd.
Overigens was ik bij de BMW dealer ongeveer 50 euro per deur kwijt om dit weer op te lossen (inclusief nieuwe folie), had ik ze zelf wel helemaal kaal gemaakt van tevoren. Succes!
Ik heb me net geregistreerd hier op dit forum en ik lees dit nu pas, vandaar de wat late reactie. Ik herken je probleem, alleen heb ik een E91 maar waarschijnlijk zit dat hetzelfde in elkaar. Ik had ook kletsnatte bekleding in de voetenruimte van zowel de bestuurders als de passagiers ruimte voorin.
Bij mij was het de geluidsdempende folie achter de deurbekleding. Die moet rondom perfect afgekit zijn met van die zwarte kauwgomkit, anders loopt er water via de zijruiten aan de buitenkant de deur in om er vervolgens onder aan de binnenkant weer uit te komen. Je kunt dat testen door de deur open te zetten en met een zachte straal uit de waterslang / gieter water buiten tegen de ruit te laten lopen. Op een gegeven moment zie je het dan onder tussen de deurbekleding en het metaal van de deur door komen.
Als het toch koelwater is dan geldt dit natuurlijk niet, maar koelwater ruik je wel zeker na verloop van tijd.
Overigens was ik bij de BMW dealer ongeveer 50 euro per deur kwijt om dit weer op te lossen (inclusief nieuwe folie), had ik ze zelf wel helemaal kaal gemaakt van tevoren. Succes!