BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
E46 M3 voor+achter bumper
Moderator: Moderator Team
E46 M3 voor+achter bumper
Ik ben aan het kijken naar een E46, en zou daar wel graag een M3 voor- en achter bumper op willen hebben. Weet iemand wat dat ongeveer zou kosten en hoe dat in in zn werk gaat? Kan je die kant-en-klaar in kleur kopen, of moet je die zelf (of laten) spuiten? Ik zie er wel hier en daar wat staan op marktplaats maar is dat alles wat er is,of zijn er mss webshops die ze verkopen? (links?:)) Bedankt 

zijn meerdere webshops die het hebben gebruik google eens zou ik zeggen. Ze kosten geloof ik gemiddeld 200-300 euro per bumper. En dan moet je ze nog laten spuiten. Kosten daarvan zijn een beetje afhankelijk van je kleur en bij wie je het laat doen. Spuitkosten zullen denk ik variaren ( weet niet helemaal zeker dus als iemand het heeft laten doen verbeter me even ) tussen de 200-300 euro maar het kan bij sommigen nog wel hoger zijn.
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Mijn spuiter rekent zich 150 euro per bumper.
En wat Warlord zegt klopt. Onder bmwlinks op deze site vind je ook vast al iets bruikbaars. Zelf koop ik altijd mijn spullen bij jom in Duitsland. Dat scheelt ook vaak t.o.v. Nederland. www.jom.de
En wat Warlord zegt klopt. Onder bmwlinks op deze site vind je ook vast al iets bruikbaars. Zelf koop ik altijd mijn spullen bij jom in Duitsland. Dat scheelt ook vaak t.o.v. Nederland. www.jom.de