Aangenaam iedereen,
Ik heb sinds kort een bmw 635csi (e24), zilver kleur, bouwjaar febr 1982, handgeschakeld, LPG net ingebouwd, 157.000 km. Ben benieuwd of er nog andere 6 serie eigenaren zijn bij dit forum waar ik handige informatie van kan krijgen.
Heb al een hele lijst met openstaande klussen, dus ik ga gauw op zoek naar gerelateerde discussies.
Tot ziens!
Hier een paar foto's van mn 6-je;
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Groet,
Jakhals
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW 635Csi Nieuw forum lid
Moderator: Moderator Team
-
LekkerSturen
- Neutraal
Re: BMW 635Csi Nieuw forum lid
Hi Jakhals, mooie E24 zeg, die ziet er erg strak en origineel uit. Ik reed twee weken geleden in een 635 CSi en wat een beleving, echt heerlijk. Veel plezier.....en.....lekker genieten.
Auto's van liefhebbers, voor liefhebbers: www.lekkersturen.nl
635Csi
Hoi LekkerSturen,
Dank je voor je lovende woorden over mijn 6. Ben er ook erg blij mee en doe m nooit meer weg! Ik zag op je website dat jij in die witte 6 hebt gereden, klopt dat? Ook strakke bak maar de vraagprijs is wel echt veel te duur vind ik.. Wat een genot om in te rijden he!? Ik heb nog wel een hoop puntjes die ik wil verbeteren, maar dat hou je altijd met een dame op leeftijd.. Prioriteit 1 is de kachel nu de winter eraan komt.. Die lotus Elite ziet er ook erg mooi uit, heb nooit in een lotus gereden, maar lijkt me ook een gave ervaring! Spreek je wel weer, groet!
Dank je voor je lovende woorden over mijn 6. Ben er ook erg blij mee en doe m nooit meer weg! Ik zag op je website dat jij in die witte 6 hebt gereden, klopt dat? Ook strakke bak maar de vraagprijs is wel echt veel te duur vind ik.. Wat een genot om in te rijden he!? Ik heb nog wel een hoop puntjes die ik wil verbeteren, maar dat hou je altijd met een dame op leeftijd.. Prioriteit 1 is de kachel nu de winter eraan komt.. Die lotus Elite ziet er ook erg mooi uit, heb nooit in een lotus gereden, maar lijkt me ook een gave ervaring! Spreek je wel weer, groet!
-
LekkerSturen
- Neutraal
Hi Jakhals - Ja, ik heb inderdaad even gestuurd met de 6-serie uit de video, echt een genot om in te rijden, ben stiekem wel een beetje jaloers op de E24 eigenaars en dus op jou 
Met dames op leeftijd is inderdaad regelmatig was mis, succes met de kachel!
Met dames op leeftijd is inderdaad regelmatig was mis, succes met de kachel!
Auto's van liefhebbers, voor liefhebbers: www.lekkersturen.nl
-
Robin-328I
- Neutraal
- Type Auto: BMW 328I Cabrio
Wat een super auto!
-
badeendje
- 1e Versnelling
- Type Auto: E39 520i manual
Welkom op dit forum.
Veel plezier
Wat een SUPERWAGEN!!!
Dit is echt een droommachine om te hebben voor mij.
Super zeg!!
Veel plezier
Wat een SUPERWAGEN!!!
Dit is echt een droommachine om te hebben voor mij.
Super zeg!!
-=* Badeendje*=-
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)
✕ E30 Coupe 335i man (Crashed and sold for drift)
✕ E36 Sedan 318i aut (sold)
✕ E46 Sedan 318i man (sold)
✕ E39 Sedan 520i man (sold)
✓ E34 Sedan 535i aut (sold)
Dank voor alle aardige reacties over mn 6!
Robin 328-I, LekkerSturen en badeendje, dank! Fijne kerst & een lekker rij-jaar 2013!