BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Bart met een WRX en BMW
Moderator: Moderator Team
-
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Bart met een WRX en BMW
Kanon hoor en laat maar komen die mods ik vind het wel lekker om te lezen.
En niet voor de BMW waar ik zeker echt liefhebber van ben maar er zijn maar weinig BMW`s leuker dan een scooby en al helemaal een scooby met 335 paarden
Maar heb jij nu een kleine spoiler achterop? moet icm die sti kapjes natuurlijk een big ass sti spoiler achterop he
maar ik zou me ook niet met kleine spoiler voor de auto schamen hoor
Maar als ik weer werk heb ga ik ook zeker eens een keer een uitstapje wagen naar een Impreza z`n auto moet een echte autoliefhebber eigenlijk ooit eens gehad hebben en al zeker als je ziet wat het kost....daar koop je eigenlijk geen echte fatsoendelijke BMW voor.
En nu niet allemaal over me heen vliegen maar een BMW in mijn ogen die leuker is dan een Scooby is op z`n minst een M3 en zelfs een echte goeie E36 M3 koop je een hele dikke Scooby voor
En niet voor de BMW waar ik zeker echt liefhebber van ben maar er zijn maar weinig BMW`s leuker dan een scooby en al helemaal een scooby met 335 paarden

Maar heb jij nu een kleine spoiler achterop? moet icm die sti kapjes natuurlijk een big ass sti spoiler achterop he

Maar als ik weer werk heb ga ik ook zeker eens een keer een uitstapje wagen naar een Impreza z`n auto moet een echte autoliefhebber eigenlijk ooit eens gehad hebben en al zeker als je ziet wat het kost....daar koop je eigenlijk geen echte fatsoendelijke BMW voor.
En nu niet allemaal over me heen vliegen maar een BMW in mijn ogen die leuker is dan een Scooby is op z`n minst een M3 en zelfs een echte goeie E36 M3 koop je een hele dikke Scooby voor
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000