BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW rijder meldt zich

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
JohnvR
Neutraal
Type Auto: E87 118d

BMW rijder meldt zich

Post by JohnvR »

Hallo hallo,

Ik ben John en heb in de afgelopen 12 jaar rijvaardigheid ongeveer 2 eigen BMWs en een familie-E36-318is versleten

Mijn 1e BMW was dé kinderdroom, en achteraf gezien een bodemloze put: E34 525tdsa Executive II Edition uit 1994 in cosmos zwart, shadowline en zwart leder sport. dikke 18 inch parallel velgen en zeker een van dé mooiste van NL, tot dat iemand anders m ging strippen voor onderdelen nadat ik m verkocht met 417500km :|
[ external image ]

Mijn 2e BMW was de iets economischere variant , namelijk een E46 330d Executive uit 2002, Saphire Black met Natur Braun leder sportinterieur. Nog altijd het gevoel van :duh: toen ik m verkocht met 360.000km en falende injectoren :roll: Achteraf gezien een zeer betrouwbare BMW, die pas rond de 330.000km hoofdpijn begon te geven ivm de injectoren waarvan er 6 in zitten :P Gelukkig hoef ik de belachelijk hoge MRB en verzekering niet meer te betalen :lol: "Zuinig"wassie wel voor een M57 met 1 op 15 als gemiddeld verbruik :ja:
[ external image ]

Mijn 3e, en huidige BMW, is een duitse E87 118d uit 2008, met zeer veel leuke opties, die je niet snel vind in een NLse High Executive. Hopelijk deze week geimporteerd en volgende week op kenteken :-) Als het echt niks blijkt te zijn in het komend half jaar, issie zo weer weg, en wordt het voorlopig een zuinige japanner totdat de E90 325d/330d facelift betaalbaarder wordt :-) of gezinsplanning definitief het einde van het BMW tijdperk betekend.
[ external image ]
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Re: BMW rijder meldt zich

Post by WdePundert »

Welkom hier. En, een BMW-fan blijf je voor het leven hoor. :geek:
Verba volant, scripta manent.

Topic Author
JohnvR
Neutraal
Type Auto: E87 118d

Post by JohnvR »

WdePundert wrote:Welkom hier. En, een BMW-fan blijf je voor het leven hoor. :geek:
BMW Fan wel, BMW Rijder niet ... althans niet in het Nederlands auto-belasting-en-rijden klimaat :roll:
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>

WdePundert
3e Versnelling
Type Auto: 118I

Post by WdePundert »

Een hobby mag geld kosten toch? :mrgreen:
Verba volant, scripta manent.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”