BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Sleutel werkt niet meer

Forum voor alle E36 series van 1991 tot 1999.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Glennn
Neutraal
Type Auto: 318i cabrio e36

Sleutel werkt niet meer

Post by Glennn »

2 Weken geleden heb ik met mijn 318i cabrio een lantaarnpaal geraakt. gisteren werd ik gebeld door het schadeherstelbedrijf dat mijn auto klaar was maar dat ie niet starte. vandaag hebben ze hem naar de dealer gebracht en daar is gebeleken dat de sleutel niet meer met de auto correspondeert. het schadeherstelbedrijf zegt dat dit door ouderdom komt. ik werk bij een occasiondealer en heb het vaker mee gemaakt dat sleutels geen contact meer maken met de auto maar nog nooit door ouderdom, wel vaker door verkeerd overstarten en accus verkeerd vervangen dus heb ik mijn twijfels bij het verhaal van de schadehersteller. Wat denken jullie?

Groet Glenn

BmwMel
Neutraal
Type Auto: e21

Re: Sleutel werkt niet meer

Post by BmwMel »

Het heeft bij jou altijd goed gewerkt, dan is het wel heel toevallig dat het nu niet meer werkt ineens, klinkt mij als accu's losgeweest, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je module een tik heeft gehad met de botsing?

Andre.b
Neutraal
Type Auto: BMW E36 Cabrio

Re: Sleutel werkt niet meer

Post by Andre.b »

Hoi glen, bij mij werkt het ook inderdaad niet.
Maar het is optelossen door in uw auto te zitten
Dan houd u 5 of 10 sec de knop in van uw sleutel om de deuren,
Te vergrendelen. Zo reset u de deurvergrendeling.
-Of de sleutel in de contactslot dan 5 a 10sec-

Bij mij werkt de functie niet omdat ik nu een apart kastje hebt
Het staat ook iedergeval in het boekje van uw auto.

Hopelijk u hiermee voldoende geïnformeerd.
Beste mannen wagens.
Post Reply

Return to “1991 - 1999 (E36)”