Omdat de coupe er nog piekfijn van buiten uit zag heb ik besloten om deze te kopen en op te knappen.
Mijn doel is: zo standaard mogelijk maar mooi
Het volgende is defect of versleten,
* koppeling hellemaal versleten Reeds Vervangen
* stuurbekrachtigingpomp huilt Reeds Vervangen
* voor wiellagers kapot Reeds Vervangen
* uitlaat gaar, uitlaat ophanging (€14 nieuw) ooit gelast door een mierenneuker Reeds Vervangen
* dynamo maakt een pokke herrie vervangen door een nieuwe originele
* radiateur klep en ontluchting kapot gedraaid met een stalen schroef en afgekit. Dit is echt het toppunt, een nieuwe ontluchtingsschroef kost €0,98 omdat de vorige eigenaar het blijkbaar te duur vondt heeft hij een stalen schroef erin geragt en afgekit.
* de mistlampen voor zijn achteraf ingebouwd, omdat er geen aan/uit knopje in de auto zat heeft een van de vorige eigenaren een lelijke groene knop in het middenconsole gebouwd (niet om aan te zien).
* mist een deel van de hoedenplank nieuwe geplaatst
* luchthappers voor de remschijven zitten niet achter de bumper
* linkerdeur paneel zit losjes met nieuw clips vast gemaakt
* achter zitten 2 verschillende veren waardoor de auto aan 1 kant hoger is Reeds Vervangen
* de auto heeft een dikke beurt nodig, filters, olie, bougies, nieuwe multiriem allemaal vervangen
* BMW logo aan de voorkant is niet origineel (rare formaat en dikte) Reeds Vervangen
Al deze dingen ga ik maken en sommige dingen laten maken omdat ik geen kennis voor in huis heb. EN zo de coupe van een langzame dood redden
Sommige mensen hebben me al voor gek verklaard, maar een echte bmw liefhebber begrijpt waarom (zie foto).
Ik zal binnenkort meer foto's schieten (before and after) en hier plaatsen.
[ external image ]