Uhmm vorige eigenaar rijdt op 0.55 bar druk , rijdt een 12.8 op de 1.4 mile met een snelheid van 198kmpu.. straatbanden! zit rond de 450pk
A: kon je dat geen sprinten noemen op lelystad.. B: zit nogal wat verschil in kitjes heh.. jan de beunhaas met een Eaton op zijn 325i..tja...
C: Afstelling is alles!!!!!! ik ben rond de 1000 euro kwijt alleen maar om dit netjes te laten afstellen, een dag werk op de testbank bij Beek autoracing..zijn genoeg die flansen wat op hun auto en de boel op de testbank zetten of degelijk laten afstellen, daar doen ze niet aan of het geld is..
Ken een 325i met turbokit.. ding rijdt gewoon met de normale ECU en draait langzamere tijden op de sprints dan een standaard 325i
D: zon cheapasskitje kun je niet vergelijken met een kit voor een S50B30.. goedkoopste die ik ooit tegen ben gekomen kost 9300 euro.. deze kit heeft 12K gekost..

Gpower heeft een soortgelijke kit te koop voor een S50.. resultaat 0.25!!!!! bar 420pk... filmpje van Gpower zelf zweeft wel ergens rond op Youtube..
zit een poely op deze kit voor 0.55 bar.. ik ga met een grote intercooler rijden dan de vorige eigenaar wat ongev 1 psi zal schelen in druk.. dus zal iets omlaag gaan..
Mapping wordt bij BEEK autoracing gedaan.. heeft eerder een S50B30 gedaan met kompressor.. een Rotrex C38... resultaat op 0.4 bar 390pk.. een Rotrex C38 past zon 2 keer in een Vortech V1, zoals ik die heb..
[ external image ]
Ik kan wel zeggen dat ik voor safe ga en hem op 0.4 zet met standaard koppakking.. maar zelfs met 0.1 bar kan die eral uitknallen.. zelfs standaard al..
We gaan gewoon kijken waar het schip strand.. tuning etc is zoooooooooooo belangrijk dan.. knalt mn koppakking er wel uit.. dan gaat ie stil, en gaan we shoppen voor wat beter materiaal.. zuigers,drijfstangen,MLS hg etc etc .. en dan gaan we daarna met een build motor richting de 0.9 bar..
Geloof me... 13 sec 0-200 en je kunt echt head2head gaan tegen de heeeeeeeeele grote jongens en exoten..