BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ecu automaat op een handgeschakelde 325i vanos
Moderator: Moderator Team
ecu automaat op een handgeschakelde 325i vanos
Hallo, ik heb een 325i coupe uit 1994 hij houd in met optrekken en bij de garage zeggen ze dat dit komt doordat men de boordcomputer heeft proberen te chippen en dat dit is misgegaan. hij geeft in ieder geval een foutmelding die niet verholpen kan worden, kan ik nu een computer uit een automaat in mijn auto zetten(handgeschakeld) en dat dit dan ook naar behoren werkt? mvg Ivo
Re: ecu automaat op een handgeschakelde 325i vanos
Ja, alleen zou je ff moeten uitvogelen met de zgn. P & N stand schakelaar.. Gezien het feit dat je auto anders niet start OF dat hij stationair hoger zal lopen.. (iets in die richting)
Hoop dat je er wat aan hebt, het is te doen, maar je moet er ook wat voor aanpassen
(in iedergeval, wat ik heb opgenomen met mijn zoektocht na ombouw van 4 na 6 cilinder, al ben ik bij automaat gebleven
)
Hoop dat je er wat aan hebt, het is te doen, maar je moet er ook wat voor aanpassen
(in iedergeval, wat ik heb opgenomen met mijn zoektocht na ombouw van 4 na 6 cilinder, al ben ik bij automaat gebleven