hier mijn projectje ff op een rijtje gezet

bmw e36 318IS Coupe U9.
bouwjaar: 1992.
kleur: brokatrot
km stand bij aankoop(11-05-07): 52.000 km
km stand nu: 72.000 km
opties bij aankoop:electrische ramen voor, audio voorbereiding (heeft voor mij nooit eerder een radio in gezeten), alarm, centrale vergrendeling met afstandbediening, LM velgen
opties later toegevoegd: bmw lederen armsteun, voormistlampen, electrishe ramen achter(klapramen), lederen telefoonconsole, 17 inch originele bmw velgen, hoofdsteunen achter, OBC 7 knops.
auto gekocht van een overleden goede bekende (1e eigenaar), auto is altijd dealeronderhouden. boekjes netjes ingevuld.
zo kocht ik em dus 5 maand terug:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
zoals je ziet zag de auto er praktisch nieuw uit

mja het oog wil ook wat dus ben ik enkele dingen gaan veranderen. oa de voorknipperlichten:
[ external image ]
deze vond ik toch niet echt mooi staan en heb ik deze vervangen voor zwarte:
[ external image ]
vervolgens ben ik op zoek gegaan naar een leuk setje achterlichten na een tijdje rondzoeken was ik eruit en heb ik de heldere achterlichten genomen, niet echt iets speciaals maar dat hoeft ook niet van mij :p
ook heb ik mijn forumnaam erop gezet (ik heet op bijna alle forums nsrracer)
[ external image ]
na een tijdje leunen op de handrem onde het rijden was ik het beu :p dus heb ik een originele bmw armsteun gekocht. kost wat mja dan heb je ook wat 8) :
[ external image ]
nu heb ik sinds vorige week deze velgen, ik kon ze voor een prikkie kopen dus heb ik dat gedaan, zitten nog goede bandjes op en het ziet er een stuk beter uit dan de vorige velgen, ik ben wel nog steeds op zoek naar wat grotere velgen :p :
[ external image ]
zoals je ziet zitten er betonpoeren in de grond, dat word mijn carpot, ja mijn vader is gek met mij :p
dingen die ik nog wil doen:
deukje in achterscherm weg laten halen (zat er al toen ik em kocht)
voorspatborden bij laten werken (beginnen op de randjes iets te rotten)
rechterraammotor vervangen (gaat nog wel open en dicht maar met schokjes)
raamspoiler
het liefst 500.000 km op de teller rijden

hij bevalt me namelijk super :p
  hij bevalt me namelijk super :pnja wat vinden jullie ervan?

mja daarom zijn ze natuurlijk later ook electrisch gemaakt
 mja daarom zijn ze natuurlijk later ook electrisch gemaakt